نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

سازندگان بازی Forza Horizon یک استودیو جدید تاسیس می کنند

استودیو پلی گراند گیمز سازنده سری بازی‌های Forza Horizon با تاسیس یک شعبه جدید، روی یک بازی غیر ریسینگ کار می‌کند.

استودیو پلی گراند گیمز قصد دارد به زودی با احداث یک استودیو جدید روی یک بازی غیر ریسینگ جهان‌باز (open-world) کار کند.

طبق گزارش منتشر شده توسط GamesIndustry، استودیو Playground Games در تلاش است تا جمعیت کارمندان خود دو برابر کند و به حدود ۲۰۰ تن برساند تا روی بازی در دست ساختشان که با اسم رمز پروژه 2 (Project 2) شناخته می‌شود کار کنند.

رالف فالتون (Ralph Fulton) موسس و طراح ارشد استودیو می‌گوید:

احساس می‌کنیم در طول این سال‌ها در ساخت بازی‌های ریسینگ مهارت پیدا کردیم.

وی افزود:

همیشه می‌توانیم برای بهتر شدن تلاش کنیم اما دوست داریم که خود را در سبکی دیگر ثابت کنیم. یکی از اهداف Project 2 همین است که بتوانیم خود را اثبات کنیم. باید افراد بسیار بااستعدادی را استخدام کنیم که از تجربیاتی بهره‌مند باشند که ما از آن‌ها برخوردار نیستیم.

پلی گراند گیمز از زمان تاسیسش در سال ۲۰۱۰ تاکنون سه بازی مجموعه فرعی Forza Horizon را ساخته است و بازی دیگری در کارنامه خود ندارد. هنوز نقشه‌های سازندگان برای Project 2 مشخص نیست، اما فالتون گفته است که او و تیمش قصد رها کردن کامل مجموعه Forza را ندارند.

تجارت ما با Forza در ۶، ۷ سال گذشته بسیار عالی بوده است. این مجموعه در بنیاد تجارت ما باقی خواهد ماند. از بازی‌های ریسینگ دور نخواهیم شد و همچنان نسبت به ساخت بازی‌های جدید ریسینگ و ارایه تجربیات جدید به بازیکنانمان مشتاق هستیم.

وی افزود:

بازی Horizon 3 یک نقطه عطف برای ما بود. این بازی قطعا بهترین نقدهای منتقدان را داشت و همچنین موفقترین بازی تجاری ما بود. این اولین باری بود که با پدیده موفقیت عظیم تجاری مواجه می‌شدیم. دیگر بازی‌های ما هم موفق بودند اما نه در این سطح. می‌خواهیم به این کار ادامه دهیم. ساخت آن بازی ۶ سال زمان برد. پس می‌خواهیم به گسترش مهارت خود ادامه دهیم و مرزهای جدیدی را گسرش دهیم.

هنوز مشخص نیست که Project 2 در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت خواهد بود یا خیر. تمامی بازی‌های ساخته شده توسط پلی گراند توسط مایکروسافت منتشر شده‌اند، اما خود استودیو مستقل است و ممکن است بازی جدید این استودیو به دست ناشری دیگر منتشر شود.

جدیدترین بازی منتشر شده توسط استودیو، بازی Forza Horizon 3 بود که نظر منتقدان را به خود جلب کرد. به تازگی اعلام شد که جدیدترین بسته الحاقی بازی هفت خودرو جدید را اضافه خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده