// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰

بازی Guardians Of The Galaxy توسط ایداس مونترال در حال توسعه است

استودیو ایداس مونترال در حال کار بر روی سه پروژه از جمله بازی Guardians Of The Galaxy است.

هفته گذشته شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد، استودیو ایداس مونترال (Eidos Montreal) که سری بازی‌های Deus Ex را در کارنامه خود دارد با همکاری استودیو مطرح کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) در حال کار بر روی بازی Avengers هستند. عده‌ای مشتاق بودند تا بدانند که با این تصمیم آینده سری محبوب Deus Ex چه می‌شود. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی، به گزارش یورو گیمر، با توجه به این که ایداس مونترال در کنار بازی اشاره شده در حال کار بر روی دو پروژه Guardians of the Galaxy و قسمت بعدی توم ریدر که فعلا با نام Shadows of the Tomb Raider شناخته می‌شود است، آینده این سری چندان روشن نبوده و وقفه‌ای طولانی در ساخت قسمت‌های جدید آن پیش خواهد آمد. پس طرفداران نباید به این زودی‌ها انتظار ساخته‌ای جدید مرتبط با سری Deus Ex را داشته باشند.

این وبسایت بسیار معتبر همچنین اعلام کرده بازی مرتبط با Guardians of the Galaxy که استودیو مذکور وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد فعلا در مراحل ابتدایی توسعه است. مدتی پیش زمانی که شرکت اسکوئر انیکس خبر از همکاری خود با کمپانی مارول (Marvel) داد، به طور رسمی اعلام کرد که آن‌ها برای ساخت چند بازی به توافق رسیده‌اند بنابراین Guardians of the Galaxy نیز می‌تواند یکی از آن آثار باشد. زمانی که این خبر منتشر شد جیسون شرایر از وبسایت کوتاکو نیز در طی یک توئیت اعلام کرد که ایداس مونترال در حال کار بر روی بازی Avengers و یک پروژه دیگر مرتبط با آثار مارول است. جدیدا او باری دیگر در صفحه شخصی خود تایید کرد که مطلع شده استودیو مذکور در حال کار بر روی بازی Guardians of the Galaxy است.

البته ماجرا به این جا ختم نمی‌شود! یورو گیمر اعلام کرده که بخش اعظمی از افراد حاضر در استودیو ایداس مونترال در حال کار بر روی قسمت بعدی توم ریدر که با نام Shadows of the Tomb Raider شناخته می‌شود هستند که فعلا این بازی معرفی نشده است. (نوامبر سال قبل فردی در مترو مونترال توانسته بود تصویری از یک ارائه پاور پوینت با محوریت این بازی تهیه کند) از طرفی دیگر دو گروه کوچک در استودیو نیز در حال کار بر روی دو پروژه دیگر هستند، یکی از آن‌ها به تیم کریستال داینامیکس کمک می‌کند که در حال حاضر به واسطه قرارداد ذکر شده در بالا به جای قسمت بعدی توم ریدر در حال کار بر روی بازی Avengers است. گروه کوچک دیگر نیز در حال کار بر روی بازی Guardians of the Galaxy هستند که البته در حال حاضر مراحل ابتدای توسعه خود را طی می‌کند و اعضای استودیو پس از اتمام کارشان با قسمت جدید توم ریدر به این تیم کوچک ملحق خواهند شد. با این اوصاف استودیو در چند سال آینده به شدت درگیر است و طرفداران نباید به این زودی‌ها انتظار ساخته‌ای جدید مرتبط با سری Deus Ex داشته باشند.   

استودیو تل‌تیل گیمر در حال حاضر بر روی ساخت بازی Guardians of the Galaxy: The Telltale Series مشغول است و طبق برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده امسال باید منتظر عرضه آن باشیم. با این که تاریخ انتشار این اثر مشخص نشده ولی با توجه به این که فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) در ماه مه منتشر می‌شود پس منطقی است ساخته تل‌تیل در زمانی نزدیک به عرضه فیلم در دسترس طرفداران قرار گیرد.   

زمانی زیادی تا انتشار بازی جدید Avengers باقی مانده زیرا اسکوئر انیکس نیز گفته است تا سال ۲۰۱۸ انتظار انتشار خبرهای خاصی را از این پروژه نداشته باشیم. قسمت بعدی فیلم انتقام جویان با نام Avengers: Infinity War طی سال ذکر شده در سینماها اکران خواهد شد. احتمالا پروژه معرفی نشده Guardians of the Galaxy پس از انتشار بازی Avengers عرضه شود.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده