// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

عکس جدیدی از بازی State of Decay 2 منتشر شد

اخیرا آندد لبز عکس جدیدی از بازی در دست ساخت State of Decay 2 منتشر کرده است.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو آندد لبز (Undead Labs) عکس جدیدی از محیط State of Deay 2 منتشر کرد. عکسی که در پایین مشاهده می‌کنید گروهی از شخصیت‌های این بازی را در گلخانه‌ای که در حال پرورش مواد غذایی  هستند، نشان می‌دهد.

state of decay 2

آندد لبز با انتشار این عکس در ادامه افزود:

تیم‌ توسعه دهنده قرار است بازی State of Decay 2 را با جهانی وسیع‌تر و کاملا متفاوت با نسخه اول این بازی در دسترس کاربران قرار دهد. با این عکس خواسته‌ایم به دنیا نشان بدهیم که شخصیت‌های این بازی با ساختن پایگاه مسئول بقای خود هستند.

استودیو آندد لبز اعلام کرد تا رویداد PAX East که در تاریخ ۲۰ اسفند ماه (۱۰ مارس) برگزار می‌شود، هر هفته عکس جدیدی از این بازی منتشر خواهد کرد. هفته گذشته عکسی از دنیای ویران و مرده بازی State of Decay 2 منتشر شد که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید:

state of decay 2

بازی State of Decay 2 در جریان مراسم E3 2016 برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان معرفی شد. این بازی قرار است به صورت همکاری چند نفره (Co-op) قابل بازی باشد و سازندگان از حضور ۴ کاربر در این حالت خبر دادند.

همچنین در آن سو تیم توسعه دهنده اعلام کرد که اطلاعات بیشتری پیرامون گیم‌پلی و تاریخ عرضه این بازی در رویداد E3 2017 در دسترس گیمر‌ها قرا می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده