// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

اخبار بیشتری پیرامون State of Decay 2 در نمایشگاه E3 2017 منتشر خواهد شد

استودیو آندِد لَبز اعلام کرد اطلاعات بیشتری از بازی State of Decay 2 در نمایشگاه E3 2017 در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

استودیو آندِد لَبز (Undead Labs) اعلام کرد که در رویداد E3 2017 جزئیاتی پیرامون تاریخ انتشار و پلتفرم‌های بازی در دست ساخت State of Decay 2 منتشر خواهد کرد.

جف استرین، مدیر عامل استودیو آندد لبز، در بلاگ کاربری وی گفت:

خودتان را برای مراسم E3 2017 در خرداد ماه (ژوئن) آماده کنید، قرار است تاریخ دقیق انتشار این بازی به همراه گیم‌پلی و دیگر اطلاعات در این مراسم رونمایی شود.

در آن سو، چندی پیش این استودیو اعلام کرد که جهان این بازی بسیار وسیع‌تر از نسخه اول این بازی یعنی Stat of Decay خواهد بود و حتی کاربران می‌توانند آن را در حالت همکاری چند نفره (Co-op) نیز تجربه کنند.

بازی State of Decay 2 چندی پیش در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد؛ تریلر معرفی این بازی را می‌توانید در زومجی تماشا کنید. در ادامه سازندگان از حضور ۴ بازیکن به صورت همزمان در بخش همکاری چند نفره خبر دادند.

همانطور که قبلا در نمایشگاه E3 2016 اعلام شد بازی مذکور در سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر می‌شود و در نمایشگاه E3 2017 تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص می‌شود. در حال حاضر این استودیو اعلام کرده که بازی State of Decay 2 برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین در ادامه اعلام کرد که این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی خواهد کرد و گیمر‌ها می‌توانند آن را بر روی هر دو پلتفرم بازی و تجربه کنند.

استودیو آندد لبز به مناسبت کریسمس، کارت تبریک ترسناکی نیز منتشر کرد که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

State of decay

پس از انتشار نسخه اول این بازی یعنی State of Decay برای رایانه‌های شخصی، بازی مذکور در خرداد ماه ۹۲ (ژوئن ۲۰۱۳) برای ایکس‌باکس 360 عرضه شد. نسخه ادیشن Year One Survival این بازی باری ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده