نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

کپکام ۲.۵ میلیون نسخه از Resident Evil 7 عرضه کرده است

کپکام اعلام کرده که تا به امروز ۲.۵ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 عرضه کرده است.

بازی Resident Evil 7 چند روز پیش عرضه شد و توانست مورد استقبال گیمر‌ها و منتقدین قرار بگیرد. کمپانی کپکام پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد این بازی تا پایان روز ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) یعنی تا پایان سال مالی، بتواند چهار میلیون نسخه فروش داشته باشد. با اینکه این کمپانی هنوز آماری از میزان فروش ساخته جدید خود ارائه نکرده، ولی در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرده که تا به امروز ۲.۵ میلیون نسخه از این بازی را به بازار عرضه کرده است.

کمپانی Capcom همچنین اعلام کرده که نسخه دمو بازی رزیدنت اویل 7 در مجموع ۷.۱۵ میلیون بار دانلود شده است و علاوه بر این فروش کلی سری بازی‌های این مجموعه، به ۷۵ میلیون نسخه رسیده است که رقم فوق‌العاده‌ای است.

بازی Resident Evil 7 در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد و رضا حاج محمدی در نقد خود از بازی نوشت:

رزیدنت اویل 7 در مقایسه با بازی‌های چند سال اخیر مجموعه، فوق‌العاده اما مشکل‌دار است. یک وحشت/بقای کم‌نظیر که با تصاویر ترسناک و چندش‌آورش اعصاب و قدرت تحمل‌‌تان را مورد امتحان قرار می‌دهد. آرام شروع می‌شود، طوفانی دنده عوض می‌کند، خون‌بار جلو می‌رود، هیجان‌انگیز ادامه پیدا می‌کند و نارضایت‌بخش به پایان می‌رسد و در تمام این مدت سرگرم‌کننده باقی می‌ماند. منهای پرده‌ی آخر، با کمی ارفاق یک بازی رزیدنت اویلی تمام‌عیار است. کپکام در فاصله گرفتن از شخصیت‌ها و خط داستانی اصلی مجموعه تصمیم بی‌نظیری گرفته است؛ چیزی که به تجربه‌ی جمع و جورتر و مؤثرتری بدل شده است و همان چیزی که این مجموعه بدجوری به آن نیاز داشت.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده