نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Ace Combat 7 برای پی سی و ایکس باکس وان نیز عرضه می‌شود

اخیرا مطلع شدیم که بازی Ace Combat 7 دیگر انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 نیست و برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان هم منتشر می‌شود.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، ناشر و استودیو سازنده بازی Ace Combat 7 که به ترتیب شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) و پراجکت ایسز (Project Aces) هستند، در خبری خوش اعلام کردند که این بازی موردانتظار که از این پس با نام Ace Combat 7: Skies Unknown شناخته خواهد شد و یکی از بازی‌های انحصاری موردانتظار پلی‌استیشن 4 محسوب می‌شود، دیگر در انحصار کنسول نسل هشتمی سونی نیست و قرار است برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان هم منتشر شود.

در صورتی که اخبار بازی را دنبال کرده باشید، به خاطر دارید که اوایل این ماه بود که سیستم رده بندی سنی بازی‌ها در کشور تایوان، انتشار بازی Ace Combat 7 را برای ایکس‌باکس وان لو داد. مدت کوتاهی پس از انتشار این خبر، صفحه رده بندی سنی بازی برای ایکس‌باکس وان به سرعت پاک شد، در حالی که صفحه متعلق به نسخه پلی‌استیشن 4 باقی ماند. به این ترتیب احتمالاتی مبنی بر اینکه نامکو در حال مخفی کردن این اعلامیه است به گوش رسید و بالاخره ساعاتی پیش این اعلامیه به طور رسمی منتشر شد.

اریک هارتنس (Eric Hartness)، مدیر بخش بازارایی شعبه آمریکا باندای نامکو با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت:

هیجان زده هستیم برای اینکه از نقشه‌های خود برای آوردن نبردهای هوایی بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به ایکس‌باکس وان و استیم رونمایی کنیم. با توجه به سابقه ۲۰ ساله مجموعه، بازی Ace Combat 7: Skies Unknown به ارایه یک بازی نبردهای هوایی موثق اما قابل دسترس به بازیکنان سرتاسر جهان ادامه خواهد داد. جدیدترین نسخه این بازی جلوه‌های بصری شگفت انگیز و گیم‌پلی قدرتمندی را ارایه خواهد داد که همگی آن‌ها در یک خط داستانی منحصر به فرد و متقاعدکننده جای گرفته‌اند. امیدوار هستیم بازیکنان را ببینیم که لباس به تن کرده، وارد شوند و جایگاه خود به عنوان یک خلبان تک خال بگیرند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نه تنها یک بازی انحصاری پلیاستیشن 4 بود، بلکه یکی از بازی‌های انحصاری هدست پلی‌استیشن VR نیز محسوب می‌شد. البته در زمینه واقعیت مجازی ممکن است همچنان هم در انحصار پلی‌استیشن VR باقی بماند. با این وجود، حال که بازی قرار است برای رایانه‌های شخصی هم منتشر شود، ممکن است بعدا شاهد انتشار آن برای هدست‌های آکیولس ریفت (Oculus Rift) یا HTC Vive هم باشیم. باندای نامکو هنوز حرفی در رابطه با انتشار بازی برای دیگر پلتفرم‌های واقعیت مجازی نزده است، اما درها برای رخ دادن هر اتفاقی باز است.

و اما در پایان شاهد انتشار یک تریلر جدید هم برای بازی بودیم که "New Years Showcase" نام دارد و در پایان می‌توانید آن را تماشا کنید:

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده