// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بازی MXGP3: The Official Motocross Videogame به شکل رسمی معرفی شد

مایل‌استون و اسکوئر انیکس، رسما بازی MXGP3: The Official Motocross Videogame را معرفی و عرضه آن را برای پلتفرم‌های نسل هشتم تایید کردند.

مایل‌استون (Milestone S.r.l) استودیو ایتالیایی که بیشتر آن‌ها را با سری Moto GP می‌شناسیم، به شکل رسمی بازی MXGP3 را معرفی کرد. این بازی قرار است در بهار سال ۲۰۱۷ توسط اسکوئر انیکس و برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

این بازی قرار است براساس مسابقات موتوکراس قهرمانی جهان در فصل ۲۰۱۶ باشد و «تجربه یک گیم‌پلی پویاتر و جذاب‌تر از همیشه» را به بازیکنان عرضه کند. این به خاطر گرافیک نوآورانه و خلاقیت‌هایی است که به واسطه استفاده از موتور آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) در بازی ایجاد شده است. البته این نسخه از موتور آنریل جدید نیست و در واقع، اولین باری است که در این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مایل‌استون در معرفی بازی گفته است:

گاز بدهید و آماده یک رقابت غیر قابل پیش‌بینی باشید. شرایط آب و هوایی پویای مسابقه در نوع خود منحصر به فرد خواهد بود. از آفتابی تا بارندگی شدید، هر کدام از این تغییرها روی دید و پیست رانندگی موتور سواران تاثیر گذار است و حتی ماهرترین بازیکنان را به چالش خواهد کشید. در این میان زمین مسابقه بیشترین چالش را خواهد آفرید: گل و لای، گرد و خاک و تغییرپذیری پویای زمین. در حالی که صدای موتورهای موتوسیکلت شما در نهایت گاز دادن به گوش می‌رسد، این موتورها را ارتقا دهید و آن را با صدای گوش خراش محیطی ترکیب کنید.

و اگر این جهش نسلی جاه‌طلبانه که با استفاده از موتور گرافیکی جدید ایجاد شده، باز هم به حد کافی برای سلایق نکته‌سنج راضی کننده نیست، دو بخش career mode و enhanced customization نیز برای بازیکنان وجود خواهد داشت که در کنار آن‌ها، موتورسواران MXGP و MX2 2016 و همچنین دیگر نسخه‌های official tracks مثل MXoN نیز هم در حالت آنلاین و هم آفلاین در دسترس خواهند بود.

هنوز قیمت این بازی موتورسواری فاش نشده است. با این حال اولین تصاویر بازی به همراه تریلر معرفی آن امروز منتشر شدند. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی و تصاویری از این بازی را مشاهده کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده