// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاریخ شروع چهارمین فصل بازی Rocket League مشخص شد

استودیو سایانیکس تاریخ شروع چهارمین فصل بازی Rocket League 4 را مشخص کرد.

با وجود فصل‌های رقابلتی بازی Rocke League، هیجان و رقابت در این بازی بیش از پیش به چشم می‌خورد. در جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس، سازنده و ناشر این بازی، جدای از اعلام کردن جوایز فصل سوم، تاریخ در دسترس قرار گرفتن فصل چهارم بازی Rocket League را نیز اعلام کرده است.

استودیو سایونیکس در این باره می‌گوید:

در اوایل ماه آوریل فصل چهارم بازی Rocket League آغاز خواهد شد. بعضی از تغییرات بازی در فصل چهارم به بروزرسانی‌های آینده وابسته است و از این‌رو، امکان دارد شاهد تغییراتی در تاریخ اعلام شده باشیم. زمانی که فصل چهارم شروع شود، شاهد تاریخ گذاری‌های منظم‌تری برای فصل‌های آینده خواهیم بود. همچنین با نزدیک شدن به تاریخ در دسترس قرار گرفتن فصل جدید، اطلاعات تکمیلی حول آن را منتشر خواهیم کرد. پس اگر در فصل سوم هنوز از رنک خوبی برخوردار نیستید، می‌توانید به بازی کردن پرداخته و رنک خود را افزایش دهید.

طبق سنت همیشه با پایان هر فصل یک سری جوایز رایگان برای کاربران با بالاترین سطح و رتبه در نظر گرفته شده می‌‌شود. در فصل سوم با توجه به سطح شما از اتومبیل‌های رایگان با طرح و رنگ‌های مختلف برخوردار خواهید شد. از این‌رو اگر نیازمند اتومبیل‌های بهتری هستید برای بالاتر رفتن سطح خود تلاش کنید.

ظاهرا در فصل چهارم بازی باید شاهد تغییرات زیادی در بازی باشیم ولی متاسفانه تیم سازنده اطلاعات تکمیلی را منتشر نکرده است. باید تا نزدیکی‌های ماه آوریل سال جاری صبر کنیم تا اخبار دقیق‌تر از جزئیات فصل چهارم بازی Rocket League منتشر شود.

از دیگر اخبار بازی Rocket League می‌توان به ثبت رکوردهای جدید این بازی اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده