// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

دو بازی Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 3 به سرویس EA Access اضافه شدند

اگر عضو سرویس EA Access هستید هم‌اکنون می‌توانید دو بازی Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 3 را به رایگان دریافت کنید. 

اوایل این ماه بازی‌های Battlefield: Bad Company 2 و Battlefield 3 به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل اضافه شدند حال هر دو اثر مذکور در سرویس EA Access نیز قابل دسترس هستند هزینه استفاده از این سرویس انحصاری ایکس‌باکس وان در یک ماه تنها ۳.۹۹ پوند است و به شما اجازه می‌دهد تا بازی‌های مختلف شرکت الکترونیک آرتز را بدون پرداخت هزینه‌ای برای خریدشان انجام دهید علاوه بر این موارد شما می‌توانید بازی‌های در معرض انتشار این شرکت را کمی زودتر انجام داده یا با تخفیف آن‌ها را خریداری کنید.

الکترونیک آرتز در توییتر اشاره کرده که ممکن است بازی کمی دیر در نقاط مختلف به این سرویس افزوده شود پس اگر آن را در بخش والت EA Access خود مشاهده نکردید چندان نگران نباشید. EA پیش از این نیز اشاره کرده بود که سرویس مذکور تنها در انحصار ایکس‌باکس وان است و در حال حاضر شرکت برنامه‌ای برای عرضه و قرار دادن آن در سایر کنسول‌ها ندارد.

قابل اشاره است که شما نسخه عادی Battlefield 3 را دریافت می‌کنید و نباید انتظار نسخه پرمیوم با تمام محتوای اضافه آن را داشته باشید. البته پیش از این نیز EA همین کار را با بازی Battlefield 4 انجام داده بود.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده