نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

فروش ایکس باکس وان به ۲۶ میلیون دستگاه رسید

به استناد گزارش فروشی که توسط سوپردیتا منتشر شده، ایکس‌باکس وان تا به امروز ۲۶ میلیون دستگاه فروش داشته است.

کمپانی مایکروسافت چند وقتی است که دیگر آمار فروش دقیق کنسول ایکس‌باکس وان را اعلام نمی‌کند و به جای آن روی مواردی مثل تعداد کاربران ایکس‌باکس لایو و آمار مشابه تمرکز دارد. با این حال گروه تحقیقاتی سوپردیتا اخیرا گزارشی از میزان فروش کنسول‌ها منتشر کرده که بر اساس آن، ایکس‌باکس وان از زمان عرضه در ماه نوامبر ۲۰۱۳ تا به امروز ۲۶ میلیون دستگاه فروش داشته است. البته تمرکز اصلی این گزارش روی ارائه آمار فروش ایکس‌باکس وان نبود و سوپردیتا در گزارش خود به مناسبت معرفی کامل نینتندو سوییچ، اطلاعاتی از میزان فروش کلی کنسول‌های بازی ارائه کرده است.

همچنین در بخش دیگری از گزارش سوپردیتا آمده که کنسول پلی‌استیشن 4، تا به امروز ۵۵ میلیون دستگاه فروش داشته که این رقم در مقایسه با میزان فروش ۵۳.۴ میلیون دستگاهی این کنسول که چندی پیش توسط سونی اعلام شد، بیش‌تر است.

مایکروسافت هنوز هیچ واکنشی نسبت به رقم اعلام شده از جانب سوپردیتا نشان داده است و قطعا در صورت انتشار اخبار بیشتر، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. مایکروسافت چندی پیش در گزارشی اعلام کرده بود که تعداد کاربران فعال ایکس‌باکس لایو روی ایکس باکس وان، پی سی و ایکس باکس 360 به ۴۷ میلیون نفر رسیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده