نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۲

فروش ۶.۲ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 در فصل تعطیلات

سونی در جریان CES 2017 اعلام کرد که موفق شده در فصل تعطیلات، ۶.۲ میلیون دستگاه به فروش برساند.

در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه CES 2017، سونی اعلام کرد که موفق شده در فصل تعطیلات، ۶.۲ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 به فروش برساند. همچنین در ادامه سونی افزود که در این بازه زمانی موفق شده ۵۰ میلیون و ۴۰۰ هزار نرم‌افزار (بازی‌ها و فیلم‌های بلو ری) به فروش برساند. بازی بزرگ انحصاری Uncharted 4: A Thief's End این شرکت توانسته تا به حال در دنیا ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار نسخه به فروش برساند. 

بخش بازی‌های ویدیویی سونی که با نام سرگرمی‌های تعاملی سونی شناخته می‌شود نیز اعلام کرد که تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۷، فروش کنسول پلی‌استیشن 4 به ۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار رسیده است. اندرو هاوس، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام در این‌باره گفت:

ما از پشتیبانی بی‌سابقه طرفداران و شرکای خود بسیار سپاسگزاریم. پشتیبانی آنها به ما کمک کرده که فصل تعطیلات امسال به یکی از موفق‌ترین فصل‌های تعطیلات تاریخ ما تبدیل شود. 

هدف ما حفظ چنین فروشی است و در این راستا سعی می‌کنیم که بازی‌های پلی‌استیشن 4 را بیش از پیش قوی کنیم و بازی‌های خوبی را برای کنسول خود عرضه کنیم و تجربه‌های فوق‌العاده پلی‌استیشن VR و پلی‌استیشن 4 پرو را بهبود بخشیم و قصد داریم سرویس‌های مبتنی بر شبکه خود را نیز بهتر کنیم. هدف نهایی ما این است که پلی‌استیشن 4 را به بهترین مکان برای بازی تبدیل کنیم.

کنسول پلی‌استیشن 4 در حال حاضر در ۱۲۳ کشور در دسترس است با این حال سونی آمار فروش هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را اعلام نکرده است.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع Venture Beat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده