// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

The Dewbauchee Specter در آپدیت جدید بازی GTA Online

بروزرسانی جدید بازی GTA Online اتومبیل جدیدی را به همراه حالت رقابتی به این بازی اضافه می‌کند.

استودیو راک‌استار گیمز (Rockstar Games) بروزرسانی جدیدی برای بخش چند نفره GTA V یعنی بازی GTA Online منتشر کرد که اتومبیل جدیدی را به همراه حالت جدید که در بخش Adversary Mode تعبیه شده به این بازی اضافه می‌کند.

راک‌استار در جدیدترین اخبار بازی GTA Online با انتشار توییتی در صفحه رسمی بازی مذکور حالت جدید را با نام Collection Time معرفی و اعلام کرد دو تا ۱۶ بازیکن می‌توانند آن را بازی کنند.

با آغاز حالت جدید وظیفه کاربران جمع‌آوری امتیاز و نگهداری آن تا انتهای مسابقه است و برای کسب امتیاز هر کاربری به واسطه‌ی کشتن گیمر دیگر یک امتیاز را برای خود به ارمغان می‌آورد. هر کدام از تیم‌ها با کسب امتیاز و نگهداری آن به مدت ۳۰ ثانیه برنده مسابقه می‌شوند. محتوای دیگری که به لطف این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود اتومبیل جدید با نام The Dewbauchee Specter است که تصویر آن را در پایین می‌توانید مشاهده کنید. این اتومبیل با قیمت ۵۹۹ دلار جی‌تی‌ای در فروشگاه بنی در دسترس است، البته اگر قصد دارید آن را شخصی‌سازی کنید باید ۲۵۲ دلار نیز برای آن در نظر بگیرید. همچنین کاربران هم اکنون می‌توانند با مراجعه به تعمیرگاه بنی (Benny Workshop) از تخفیف‌های ۲۵ درصدی آن استفاده کنند.

gta online

در خبر دیگر اینجا می‌توانید صدر نشینی بازی GTA V را در جدول فروش هفتگی انگلستان مشاهده کنید. بازی GTA 5 در شهریور ماه ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار عرضه شده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده