// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

Punch Club اواخر هفته جاری برای 3DS منتشر می شود

استودیوی لیزی بیر اعلام کرده است که بازی نقش آفرینی Punch Club را در ۱۹ ژانویه برای 3DS منتشر خواهد کرد.

به دنبال برگزاری رویداد دی‌ماه کمپانی نینتندو، اکنون از قیمت نینتندو سوییچ و عرضه‌ی این کنسول هیبریدی در ۳ مارس ۲۰۱۷ خبر دار شده‌ایم. با این حال، نینتندو پیش از این نیز اعلام کرده بود که عرضه‌ی سوییچ اخلالی را در پشتیبانی از 3DS ایجاد نخواهد کرد. اکنون استودیوی لیزی بیر گیمز (Lazy Bear Games)‌ و تاینی‌بیلد گیمز (tinyBuild Games)، از بازی Punch Club، یک شبیه‌ساز مبارزه‌ای با عناصر نقش‌آفرینی و tycoon را برای 3DS معرفی کرده‌اند. این بازی برای 3DS در تاریخ ۱۹ ژانویه (۳۰ دی) با قیمت ۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، پورت بازی از پایه برای هماهنگی با صفحه‌ی نمایش دوگانه 3DS بازسازی شده است که همچنین شامل بسته‌الحاقی The Dark Fist نیز خواهد بود. بازی داستان پسری را روایت می‌کند که پدرش به صورت ناجوانمردانه‌ای در مقابل چشمانش به قتل می‌رسد. حال شما در نقش این پسر باید برای یافتن شخصی که جان پدرتان را گرفته، سخت تمرین کنید، تغذیه کنید و برای افزایش رتبه‌ خود در Punch Club با سایر افراد رقابت کنید. در این بازی شبیه‌سازی بکس داستانی چند لایه روایت می‌شود، جایی که شما می‌توانید از میان دو راه قانونی یا غیر قانونی به دنبال موفقیت در رتبه‌بندی باشید. به ويژه در زندگی اجتماعی تصمیم‌هایی که بگیرید مهم خواهند بود. تفریح، کار، روابط اجتماعی، عشق به زندگی و ستاره شدن بخشی از کارهایی است که در بازی Punch Club در دسترس شما قرار دارد.

Punch Club پیش از این در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مک و همچنین دستگاه‌های موبایل منتشر شده بود. پیش از این در اخبار بازی، تاینی‌بیلد گیمز اذعان کرده بود که ۱/۶ میلیون نسخه از Punch Club به صورت غیر قانونی دانلود شده است. شما می‌توانید از پایین تریلر نسخه 3DS این بازی را تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده