نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

کمپانی Hori برای نینتندو سوییچ فایت استیک و شارژر ساخته است

گویا کمپانی Hori برای نینتندو سوییچ تعدادی لوازم جانبی ساخته که در میان‌شان یک آرکید استیک هم به چشم می‌خورد.

به نظر می‌رسد که نینتندو در کنسول سوییچ به بازیکنان حرفه‌ای فایتینگ توجه ویژه‌ای داشته یا آنکه دست‌کم می‌خواهد یک بازی مبارزه‌ای درست و حسابی را برای این پلتفرم منتشر کند. در یکی از تازه‌ترین اخبار کنسول و سخت‌افزار، DroidXAce، کاربر توییتر و yoonshik، کاربر نئوگف، تصاویری را منتشر کرده‌اند که ظاهراً به یک سری از لوازم جانبی سوییچ مربوط می‌شود. آن‌طور که پیدا است، این لوازم توسط کمپانی ژاپنی-آمریکایی هوری (Hori) طراحی شده‌اند که از نام‌های مطرح در دنیای بازی‌های مبارزه‌ای به شمار می‌رود.

شاید جالب‌ترین محصولی که در این تصاویر به چشم می‌خورد یک فایت استیک (آرکید استیک) باشد؛ کنترلری با نام Real Arcade Pro SW که قیمت ۱۵۰ یورو (حدود ۱۵۸ دلار) روی برگه‌ی مشخصات آن نقش بسته است. گیم‌پد HORI Pad (با قیمت ۳۰ یورو)، شارژر فندکی اتومبیل، استند یا پایه‌ی کنسول، محافظ صفحه‌نمایش و داک برای شارژ کردن همزمان دو عدد Joy-Con (کنترلر سوییچ) هم از محصولات دیگری هستند که در عکس‌ها دیده می‌شوند. همه‌ی این‌ها در حالی است که نینتندو و هوری هنوز نسبت به تصاویر لو رفته واکنشی نشان نداده‌اند.

در صورت صحت داشتن این خبر، باز هم هوری تنها شرکتی نیست که برای کنسول جدید نینتندو لوازم جانبی ساخته است. مدتی پیش به اطلاع‌تان رساندیم که گروه اسنیک‌بایت (Snakebyte) لوازمی را برای این کنسول معرفی کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده