نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

گروه اسنیک بایت برای نینتندو سوییچ لوازم جانبی معرفی کرد

گروه آلمانی اسنیک‌بایت (Snakebyte) لوازم جانبی‌اش را برای دو کنسول نینتندو سوییچ و NES Classic Edition معرفی کرد.

درحالی‌که هنوز از ویژگی‌های سوییچ، کنسول دوگانه‌ی نینتندو، اطلاع دقیقی نداریم، یک تولیدکننده‌ی آلمانی از تعدادی وسیله‌ی جانبی برای آن رونمایی کرده است. گروه اسنیک‌بایت این محصولات را به این منظور طراحی کرده که «ذات قابل حمل کنسول سوییچ را تقویت کند».

یکی از لوازمی که اسنیک‌بایت برای ساخته‌ی نینتندو در نظر گرفته هدستی تاشو است. این هدست گیمینگ از درایورهای ۴۰ میلی‌متری بهره می‌برد و گفته می‌شود که خروجی صدای شفافی دارد. کیت استارتر نینتندو سوییچ یا Nintendo Switch Starter Kit محصول دیگری است که از آن رونمایی شده و خودش شامل چندین ابزار مختلف برای «بهبود تجربه‌ی گیمینگ» و همین‌طور محافظت از کنسول و نگه‌داری آن می‌شود. کیف، ایرفون‌های استریو، محافظ صفحه‌نمایش، یک عدد پارچه، قاب کارت‌های حافظه و روکش استیک‌های گیم‌پد، لوازمی هستند که در قالب این کیت به دست خریداران می‌رسند. اسنیک‌بایت در کنار نینتندو سوییچ گوشه‌چشمی هم به کنسول NES Classic Edition داشته و دو محصول را هم برای آن رونمایی کرده است. مبدل برق شهری به USB (کنسول NES کلاسیک ادیشین با درگاه USB تغذیه می‌شود) و کابل سه متری گیم‌پد، دو محصولی هستند که برای این کنسول کمیاب در نظر گرفته شده‌اند.

نینتندو در ۲۴ دی‌ماه برنامه‌ی زنده‌ای برای سوییچ برگزار می‌کند و امیدواریم که این‌بار به حرف‌وحدیث‌های پیرامون کنسول مرموزش، که گاهی به‌شدت ضد و نقیض به نظر می‌رسند، پایان بدهد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده