// شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

بخش چند نفره Just Cause 3 منتشر شد

ماد جدید JC3:MP، بخش چند نفره را به بازی Just Cause 3 اضافه می‌کند.

بخش چند نفره بازی Just Cause 3 به واسطه‌ی ماد جدید به این بازی اضافه شد. این ماد هم اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.

این ماد که با نام JC3:MP شناخته می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت آنلاین آن را چند نفره با دوستانشان تجربه کنند. کاربران می‌توانند در ماد جدید که بخش چند نفره را به این بازی اضافه می‌کند با دوستانشان حالت‌های مختلف مانند دت‌مچ، مسابقات و همچنین مراحل را با همدیگر به اتمام برسانند. در اینجا می‌توانید تریلر نسخه بتا ماد JC3:MP که ماه گذشته منتشر شد را تماشا کنید.

مراحل ساخت این ماد هنوز به صورت کامل به پایان نرسیده؛ اما در صفحه‌های انجمن‌ بازی از عرضه این ماد بر روی استیم خبر داده شده است. در حال حاضر کاربران با دانلود کردن این ماد و با در دست داشتن این بازی بر روی استیم، می‌توانند آن را تجربه کنند. سیستم مورد نیاز برای اجرا این ماد و بازی همانند گذشته است. قابل ذکر است که این ماد به صورت رایگان بوده و تمامی کاربران می‌توانند آن را دانلود و تجربه کنند.

در سال ۲۰۱۴ میلادی تیم توسعه دهنده این ماد، که در گذشته ساخت بخش چند نفره بازی Just Cause 2 را بر عهده داشتند اعلام کردند که این ماد برای نسخه سوم این بازی نیز ساخته می‌شود، اما در تابستان سال گذشته این پروژه با استخدام کمرون فوت (سازنده این ماد) توسط استودیو آوالانچ متوقف شد. ساخت پروژه او با نام JC3-MP متوقف و ماد جدید با نام JC3:MP جایگزین آن شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده