// شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

ساخت ماد چندنفره Just Cause 3 لغو شد

به تازگی مشخص شده که ماد چندنفره‌‌ای که توسط طرفداران بازی Just Cause 3، محصول استودیو آوالانچ، در حال ساخته شدن بوده، لغو شده و فعلا منتشر نخواهد شد. برای اطلاع از جزییات خبر با زومجی همراه باشید.

به تازگی مشخص شده که ماد در حال ساخت توسط هواداران بازی محبوب Just Cause 3، که قرار بود بخش چندنفره را به آن اضافه کند، لغو شده است. در این باره کامرون فوت، سرپرست گروهی که در حال فعالیت بر روی این ماد بودند، در وب‌سایت مربوطه اینگونه این موضوع را اعلام کرده که استودیو آوالانچ، چندی پیش رسما از وی خواسته تا به عنوان یکی از نیرو‌های این استودیو فعالیت خود را ادامه دهد و در آنجا استخدام شود. در نتیجه وی و تیمی که بر روی این ماد در حال فعالیت بودند، دیگر امکان صرف وقت بر روی آن را ندارند. بخشی از صحبت‌های کامرون را در زیر مشاهده می‌کنید:

چند ماه پیش پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از جانب استودیوی سوئدی Avalanche مبنی بر ورود من به این استودیو و تبدیل شدن به یکی از توسعه دهندگان بازی‌های حال و آینده مطرح شد و حقیقتا رد کردن آن سخت بود! با عضویت در این استودیو این امکان برای من مهیا می‌شد تا تمامی مواردی را که از بخش چندنفره‌ی Just Cause 2 می‌شناسید و دوست دارید، به بازی‌های آینده‌ی این استودیو بیاورم. متاسفانه به دلیل کمبود وقت، دیگر نه خود من و نه هیچ‌یک از سایر اعضای گروهی که بر روی این ماد در حال فعالیت بودند، امکان وقت گذاشتن بصورت فعال را بر روی این پروژه نداریم. در حال حاضر مشغله‌ی ما بیش از حدی است که بتوانیم بر روی این ماد وقت بگذاریم.

اگرچه این ماد توسط گروهی خارج از استودیو در حال ساخت بود، اما حمایت و پشتیبانی این استودیو را پس از انتشار موفق ماد چندنفره برای بازی Just Cause 2 توسط همین گروه، به دنبال داشت. در مورد ماد چندنفره‌ی Just Cause 2 نیز کامرون اینطور گفته که کماکان پشتیبانی از آن در بخش‌هایی که نیاز باشد انجام خواهد شد. وی صحبت‌های خود را این‌چنین ادامه داد:

اگرچه ما در حال حاضر دستاورد جدیدی برای طرفداران نداریم و حقیقتا وقت آن را نداریم، اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا با رفع باگ‌ها و افزایش پایداری بخش چندنفره‌ی Just Cause 2، بتوانیم بهترین تجربه‌ی ممکن را به بازیکنان آن در حال و آینده بدهیم. در حال حاضر نیز به دنبال یافتن راه‌ حل‌ برای رفع جدی‌ترین مشکلات خود در این زمینه‌ها هستیم و خوشبختانه در آینده‌‌ای نزدیک نیز به اهداف خود دست خواهیم یافت.

بازی Just Cause 3 در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده