// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تکیلا ورکس دلیل تاخیر بازی Rime را شرح داد

مسئول روابط عمومی استودیو تکیلا ورکس، دلیل تاخیر بازی Rime را شرح داد.

فرایند تولید بازی Rime توسط استودیو Tequila Works بسیار جالب بوده است، اخیرا خبری از انتشار این بازی منتشر نشده است و به همین دلیل برخی در این گمان بودند که تولید این بازی متوقف شده است، با این حال تولید این بازی که در سال ۲۰۱۳ آغاز شده است، کماکان ادامه داشته و احتمالا سال آینده شاهد عرضه بازی خواهیم بود.

ژوزه هرائز، مسئول روابط عمومی استودیو تکیلا ورکس، در مساحبه‌ای دلیل تاخیر این بازی و جدایی این استودیو از سونی را مطرح کرد. او با اشاره به اینکه فرآیند تولید بازی روند خوبی را سپری می‌کند گفت:

فرآیند تولید بازی Rime هیچ‌گونه مشکلی نداشته است و ما در توسعه این بازی مشکلی نداشته‌ایم، تنها تغییری که ما در توسعه بازی داشته‌ایم پس گرفتن بازی از سونی است، به این دلیل که ما احساس کردیم این بازی اثر با ارزشی برای استودیو تکیلا ورکس خواهد بود و ما در این مدت ناشر جدید برای بازی Rime در نظر گرفته‌ایم که با همکاری Six Foot و Grey Box از آمریکا خواهد بود. برخی اعلام کرده بودند که توسعه بازی Rime با مشکل مواجه شده است که این خبر اشتباه است. ما بزودی تریلری از گیم‌پلی این بازی عرضه خواهیم کرد و پلتفرم‌هایی که از این بازی پشتیبانی می‌کنند اعلام خواهیم کرد.

او با اشاره به توقف همکاری با سونی گفت:

ما تصمیم گرفتیم که حقوق آی‌پی را برای خودمان در نظر بگیریم، و در گفتگویی دوستانه با سونی به توافق رسیدیم. شما می‌دانید که این صنعت زیاد با شایعه دست و پنجه نرم می‌کند ولی به شما قول می‌دهم که داستان همین است.

انتشار بازی Rime  احتمال زیاد در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده