// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

شوهی یوشیدا: Final Fantasy XV یک دستاورد ماندگار است

شوهی یوشیدا معتقد است که Final Fantasy XV به واسطه تغییرات خود، یک دستاورد ماندگار در ژانر نقش آفرینی است.

بازی Final Fantasy XV یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی بود که مخاطبان این مجموعه حدود یک دهه برای تجربه آن صبر کردند. این بازی پس از عرضه شدن در ماه نوامبر میلادی توانست با بازخوردهای مثبت منتقدان و هواداران روبرو شود. همچنین مسئولین سونی نیز به تمجید از این بازی پرداخته‌اند.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از فاینال فانتزی ۱۵، شوهی یوشیدا، مدیر کل استودیوهای جهانی سونی، در جریان مصاحبه اخیر خود با سایت 4gamer از ریسک‌های موجود در فاینال فانتزی ۱۵ سخن گفته است. وی در این باره می‌گوید:

بازی فاینال فانتزی ۱۵ با خارج شدن از سبک Jrpg قوانین مربوط به این مجموعه را نقض کرد و من فکر می‌کنم در این راه بسیار موفق بوده است زیرا که یک بازی با المان‌های نقش آفرینی غربی و درخور مجموعه فاینال فانتزی خلق شده است.

همچنین یوشیدا در ادامه اعلام کرده که تیم سازنده در طول ساخت بازی یا اکران شدن فیلم مربوط به فاینال فانتزی ۱۵ مدام با طرفداران خود در حال گفت و گو بوده‌اند. شوهی یوشیدا در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم این واقعا عالی است که مراحل توسعه را با جامعه کاربری خود در میان می‌گذارید و برای انتقال بهتر احساسات، از انیمیشن‌ و فیلم استفاده می‌کنید. من فکر می‌کنم بازی فاینال فانتزی ۱۵ یک دستاورد ماندگار در سبک نقش آفرینی است که به مخاطبان بازی‌های ویدیویی نشان می‌دهد بازی‌های AAA ژاپنی سخت در تلاش هستند.

قطعا تغییر سبک این بازی، زمینه سازی است برای نسخه‌های آینده این مجموعه تا بتوانند یکی پس از دیگری در سبک نقش آفرینی موفق شوند. بازی فاینال فانتزی ۱۵ در سال ۲۰۱۷ میلادی شامل بسته‌های الحاقی داستانی و یک بسته الحاقی کوآپ چهار نفره است که به شما و دوستانتان اجازه می‌دهد در کنار یکدیگر به مبارزه کردن بپردازید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده