// شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

در Cyberpunk 2077 احتمالا شاهد ماشین‌های پرنده خواهیم بود

شایعات پیرامون Cyberpunk 2077 تمامی ندارد و اخیرا یکی از کاربران نئوگف ادعا کرده که بازی شامل ماشین‌هایی با قابلیت پرواز در گیم‌پلی خود است.

یکی از کاربران نئوگف (NeoGAF) با نام Nirolak اطلاعات و جزئیات کوچکی را از بازی بعدی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یعنی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) منتشر کرده که ممکن است کمی ما را با فضای این اثر و برخی از المان‌های گیم‌پلی آن آشنا کند.  

این کاربر زمانی که به لیست بخش‌های موردنیاز برای استخدام در سایت رسمی این شرکت نگاهی انداخت متوجه شد که سازندگان به دنبال یک برنامه نویس گیم‌پلی می‌‌گردند که بتواند به شعبه اصلی این استودیو در ورشو لهستان ملحق شود. کسی که در این مقام قرار دارد باید بتواند همکاری بسیار نزدیکی با طراحان گیم‌پلی و مراحل بازی برای نوشتن کدهای معماری خودرو‌ها و فیزیک رانندگی و پرواز آن‌ها داشته باشد. مطمئنا این خبر بسیار مهمی است زیرا می‌توان متوجه شد که سایبرپانک ۲۰۷۷ شامل یک سری خودرو‌ با قابلیت‌های پرواز می‌شود یا حداقل سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا افزودن این ویژگی به گیم‌پلی بازی را امتحان کند.

اما تمامی اطلاعات به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که یک لیست دیگر برای استخدام طراحان گیم‌پلی نشان می‌دهد که تیم سازنده بازی به شدت در حال گسترش است. این افراد به شعبه کراکوف (یکی از شهر‌های جنوبی و پایتخت سابق لهستان) این شرکت ملحق خواهند شد که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شده بود و همکاری نزدیکی با شعبه ورشو در زمینه ساخت بازی‌هایی همچون Cyberpunk 2077 دارد و حال به نظر می‌رسد تیم این استودیو به شدت در حال گسترش است و ممکن است در آیند‌ه نزدیک دو یا سه برابر بیشتر از حالت کنونی خود شود.

با توجه به وبسایت رسمی سی‌دی پراجکت رد در شعبه کراکوف این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۰ نفر در حال فعالیت هستند و به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک تعداد افراد این استودیو به ۶۰ یا حتی ۹۰ نفر برسد.   

اخیرا این شرکت از دولت لهستان بیش از ۳۰ میلیون زلوتی (معادل با ۷ میلیون دلار آمریکا) بودجه تحقیقاتی دریافت کرده که مطمئنا رقم بسیار بالایی است و هر چه بیشتر از گذشته می‌تواند روند توسعه سایبرپانک ۲۰۷۷ را سرعت ببخشد. جان میمز، تهیه کننده اجرایی این بازی، که قبلا نیز همین وظیفه را در The Witcher 3: Wild Hunt داشته اخیرا اعلام کرده که Cyberpunk 2077 فوق العاده خواهد بود. همچنین قابل اشاره است که طبق اعلام سی‌دی پراجکت رد تیم به مراتب بزرگتری در مقایسه با The Witcher 3 بر روی این بازی کار می‌کنند.  


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده