// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تیم سازنده بازی Cyberpunk 2077 بزرگ‌تر از The Witcher 3 است

طبق گفته مسئولین استودیو سی‌دی پراجکت، سازنده بازی Cyberpunk 2077، کارکنان بیشتری در حال کار بر روی این بازی نسبت به The Witcher 3 هستند. با زومجی همراه باشید.

از زمان به اتمام رسیدن ساخت The Witcher 3: Wild Hunt اخبار خیلی کمی از بازی بعدی سی‌دی پراجکت رد یعنی Cyberpunk 2077 بگوش می‌رسد. با این حال اخیرا اعلام شده که کارکنان و توسعه دهندگان بیشتری نسبت به The Witcher 3 در حال کار بر روی این بازی هستند. طی یک سری گفت و گو با استودیو سی‌دی پراجکت، آن‌ها اعلام کردند که با توجه به زمان در برهه‌ای قرار داریم که تمام تمرکز تیم سازنده بر روی Cyberpunk 2077 است. حال اگر این مقایسه را با گذشته و ساخت The Witcher 3 انجام دهیم، می‌بینیم که حال افراد بیشتری در ساخت و توسعه Cyberpunk 2077 دخیل هستند.

این اخبار در حالی است که مدتی پیش خواندیم که تیم سازنده به‌دنبال تهیه کننده برای بازی Cyberpunk 2077 است. در این آگهی کاری آمده بود که به هیچ وجه نگران زبان و سایر امکانات نباشید زیرا در صورت قبولی در مصاحبه کاری، زبان لهستانی به فرد مورد نظر آموزش داده خواهد شد. از طرفی خبری دیگر منتشر شد حول اینکه در بازی Cyberpunk 2077 احتمالا شاهد وجود وسایل نقلیه پرنده بوده و می‌توانید در طول بازی سوار آن‌ها شوید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده