// جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

Pokemon Sun/Moon و Final Fantasy XV پرفروش‌ ترین بازی های آمازون در تعطیلات سال نو میلادی

دو بازی Pokemon Sun/Moon و Final Fantasy XV پرفروش‌‌ترین بازی‌های آمازون در تعطیلات سال نو میلادی هستند.

در فصلی بسر می‌بریم که اکثر فروشگاه‌ها و شبکه‌های مرتبط با بازی، تخفیف‌هایی را بر روی محصولات خود اعمال کرده تا مشتریان بتوانند با پرداخت هزینه کمتر، بازی یا محصول مد نظر خود را خریداری کنند. حال سایت آمازون لیستی از پرفروش‌ترین محصولات خود در این ایام را منتشر کرده است که در بخش بازی‌های ویدیویی، دو بازی Pokemon Sun and Moon و Final Fantasy XV (نسخه پلی‌استیشن 4) توانسته‌اند پرفروش‌ترین بازی‌های لیست آمازون باشند.

متاسفانه جزئیات بیشتر از اینکه این میزان فروش در چه بازه زمانی بوده است، منتشر نشده ولی احتمال می‌رود بازه زمانی ماه نوامبر میلادی تا دسامبر میلادی برای این گزارش فروش در نظر گرفته شده باشد. بازی Pokemon Sun and Moon در روز عرضه نیز فروش خوبی را تجربه کرد و در ادامه نیز روند خوبی را در پیش گرفت. از طرفی فاینال فانتزی ۱۵ بهترین فروش روز عرضه این مجموعه را از آن خود کرد ولی در فروش کلی آن‌چنان موفق نبوده است.

جالب‌ترین نکته گزارش، نبود نام بازی کالاف دیوتی: اینفینیت وارفر است که چند هفته است در لیست آمار فروش رتبه اول را به خود اختصاص داده است. در بخش سینمایی نیز فیلم‌های زندگی مخفی حیوانات خانگی، در جست و جوی دوری و مجموعه کامل هری پاتر به عنوان پرفروش‌ترین آثار سینمایی اعلام شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده