// جمعه, ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۳

محتویات اولین بسته الحاقی داستانی بازی Final Fantasy 15 مشخص شد

جزئیاتی از محتویات اولین بسته الحاقی داستانی بازی Final Fantasy XV مشخص شد.

وقتی صحبت از بسته‌های الحاقی برای نسخه‌ای جدید از مجموعه فاینال فانتزی می‌شود نباید تعجب کرد زیرا همیشه بازی‌های این مجموعه سرشار از بسته‌های الحاقی متنوعی بوده‌اند. ولی نکته جالب در خصوص بسته‌های الحاقی Final Fantasy XV مربوط به محتویات این بسته‌ها می‌شود. در ماه اکتبر میلادی بود که هارویوشی ساواتاری، تهیه کننده بسته‌های الحاقی این بازی، در جریان یک مصاحبه اطلاعاتی جزئی را در اختیار کاربران قرار داد. بازی Final Fantasy XV شامل چهار اکسپنشن جدا است که در این بین می‌توان به سه بسته الحاقی برای دوستان نوکتیس و یک بخش چند نفره در بازی اشاره کرد.

همچنین یک نکته جالب دیگر در مورد محتویات رایگان و پولی بازی این است که در آینده شاهد قرار گرفتن یوسوکه ماتسودا، مدیرعامل اسکوئر انیکس، به عنوان یک باس در بازی خواهیم بود. از طرفی بعضی از کاربران منتظر بروزرسانی‌هایی در راستای داستان بازی هستند تا به تعدادی از سوالات آن‌ها جواب داده شود. اما مهم‌ترین عاملی که همگی انتظار آن را داریم، بسته‌های الحاقی داستانی بازی است که قرار است روایت‌گر داستان گلادیولوس، ایگنیس و پرومپتو باشد و اولین بسته الحاقی، مربوط به شخصیت گلادیولوس (گلادیو) است.

در جریان داستان بازی گلادیو برای مدتی دوستان خود را رها کرده تا به یک کار شخصی خود رسیدگی کند و پس از بازگشت وی شاهد یک زخم بر روی صورتش هستیم. از طرفی مشخص شده است که داستان بسته الحاقی شخصیت گلادیو مربوط به همین چند ساعت غیبت وی بوده و گلیگمش، آنتاگونیست قدیمی این مجموعه، را ملاقات خواهیم کرد.

گلیگمش یکی از نامدارترین آنتاگونیست‌های این مجموعه است که برای اولین بار در نسخه پنجم بازی به مخاطبین معرفی شد. بعدها در نسخه‌های متعددی از فاینال فانتزی نظیر نسخه‌های هشتم، نهم، یازدهم، دوازدهم و چهاردم در شکل‌های متفاوتی در بازی حضور پیدا کرد. حال در فاینال فانتزی ۱۵ گلیگمش با شکل و شمایلی شبیه به نسخه پنجم نیز در بازی حضور داشته ولی از نظر رفتاری متفاوت خواهد بود و دیگر همانند سابق با دو اسلحه به جنگ شما نمی‌آید.

در ادامه خبر گفته شده که یک محیط جدید نیز در اپیزود گلادیو در دسترس قرار خواهد گرفت که در حالت عادی قادر به رفتن به آن منطقه نخواهید بود. همچنین تیم سازنده قصد دارد با ارائه محتویات بیشتر، باعث برقراری یک ارتباط نزدیک بین بازیکن و دنیای فاینال فانتزی ۱۵ شود. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این بسته الحاقی در نظر گرفته نشده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده