نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بروزرسانی Dishonored 2 حالت New Game Plus را به بازی اضافه می‌کند

آپدیت جدید Dishonored 2، که در روزهای پایانی آذر منتشر می‌شود، حالت New Game Plus را به‌همراه می‌آورد.

کمپانی بتسدا (Bethesda Softworks)، ناشر Dishonored 2، تاریخ عرضه‌ی جدیدترین بروزرسانی این بازی را اعلام کرد. این محتوا در ۲۹ آذرماه برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود و بخش New Game Plus را پس از مدت‌ها انتظار به بازی اضافه می‌کند. هم‌اکنون نسخه‌ی آزمایشی این آپدیت رایگان برای رایانه‌های شخصی قابل دریافت است.

محتوای نام‌برده به کاربران امکان می‌دهد تا در یک نوبت بازی، هم به قابلیت‌های شخصیت کوروو و هم توانایی‌های امیلی دسترسی داشته باشند. پیش‌تر Dishonored 2 تنها به بازیکنان اجازه می‌داد تا یکی از این دو کاراکتر را برگزینند؛ به‌طوری که آن‌ها صرفاً می‌توانستند از توانایی‌های منحصربه‌فرد شخصیت انتخابی بهره ببرند.

ناشر و سازنده‌ی Dishonored 2 درباره‌ی بروزرسانی اخیر آن این‌طور گفته‌اند:

زمانی که بازی را در جایگاه امیلی یا کوروو به پایان برسانید، [حالت] New Game Plus آزاد می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا [بازی را] از نو و درحالی‌که به مجموعه‌ی کامل توانایی‌های هریک از قهرمان‌ها دسترسی دارید، با یکی از دو کاراکتر آغاز کنید؛ ضمن اینکه Bonecharm و Runeهای جمع‌آوری‌شده طی دور قبلی بازی، هم در دسترس‌تان قرار دارد و شما می‌توانید با بهره‌گیری دوباره از آن‌ها، قابلیت‌های موردنظرتان را انتخاب کنید.

به‌گفته‌ی بتسدا در ماه ژانویه (دی-بهمن‌ماه) امکانات بیشتری به Dishonored 2 اضافه خواهد شد که از میان آن‌ها می‌توان به قابلیت انتخاب ماموریت اشاره کرد. در این میان، سطح دشواری جدیدی هم در بازی گنجانده خواهد شد که به کاربران امکان می‌دهد تا آن را بسته به سبک بازی‌شان سفارشی‌سازی کنند و با گزینه‌های گوناگون، سطح چالش بازی را تنظیم کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده