نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Rollercoaster Dreams تأخیر خورد

امروز شرکت Bimboosoft اعلام کرد به دلیل برطرف کردن مسائل فنی بازی Rollercoaster Dreams با تأخیر منتشر خواهد شد.

در حالی که انتظار می‌رفت بازی Roallercoast Dreams در ماه اکتبر منتشر شود؛ امروز  شرکت Bimboosoft اعلام کرد برای رفع مشکلات فنی این بازی و بهبود عملکرد آن برروی پلی‌استیشن VR، بازی Rollercoast Dreams در روز ۲ دی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن VR منتشر نخواهد شد. در ادامه، سازندگان بازی تأیید کردند این بازی برروی کنسول پلی‌استیشن پرو نیز منتشر خواهد شد و درباره ویژگی‌های واقعیت مجازی بازی توضیح دادند:

بازیکنان در بازی Rollercoast Dreams می‌توانند در بخش‌های Free Walking که دارای ترن هوایی است و Mini Games از قابلیت واقعیت مجازی استفاده کنند. بازیکنان می‌توانند در بخش Free Walking به صورت آزادانه راه بروند و پارک‌های هیجان‌انگیز بازی را انتخاب کنند و از بخش‌های مختلف آن که در منوهای Park Management و Online Park قرار دارد، استفاده کنند. این بازی دارای تنظیمات پیش‌فرض است که باعث شده است محدودیت‌هایی برای بخش واقعیت مجازی به وجود بیاید، اما برای رفع این تنظیمات، بازیکنان می‌توانند به بخش تنظیمات بازی رفته و این محدودیت‌ها را رفع کنند.

بخش‌های پایین از قابلیت واقعیت مجازی استفاده نمی‌کنند:

  • Information Mode
  • Bumper Car
  • Kart در بالای بخش Camera

بخش واقعیت مجازی بازی Rollercoaster Dreams دارای فضای هیجان‌انگیز و جدیدی است که تجربه زیبایی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. همچنین در این بازی بازیکنان با چرخش ۴۵ درجه‌ای می‌توانند محیط داخل بازی را تماشا کنند و بازیکنان با استفاده از هدفون تجربه‌ی صوتی جدیدی را کسب خواهند کرد.

بازی Roallercoaster Dreams برروی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو دارای پیشرفت گرافیکی در اجسام و سایه‌های داخل بازی و افزایش رزولوشن به 4K خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده