نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

سازندگان Mass Effect: Andromeda از سفینه Tempest می‌گویند

سازندگان Mass Effect: Andromeda اخیرا توضیحاتی در مورد سفینه تمپست بازی ارائه کرده‌اند.

Tempest، سفینه‌ای است که گیمر‌ها دنیای مس افکت: آندرومدا را با استفاده از آن کاوش خواهند کرد و این سفینه در اصل جایگزین سفینه نرماندی سه‌گانه اصلی بازی شده است و نقش یک پایگاه را برای‌تان در بازی خواهد داشت. با این حال برای اینکه تفاوت‌هایی بین این سفینه و نرماندی شاهد باشیم، سازندگان تغییراتی را در آن اعمال کرده‌اند و در مصاحبه اخیر خود با گیم‌اینفورمر، توضیحاتی پیرامون این قضیه ارائه کرده‌اند.

بر این اساس، یکی از تغییرات این است که دیگر مقصد و جایی را که می‌خواهید به آن سفر کنید، از روی نقشه انتخاب نخواهید کرد. بلکه شخصا روی سکوی مخصوصی خواهید ایستاد و می‌توانید از سیاره‌هایی که پیش روی‌تان هستند، یکی را انتخاب کنید. همچنین در داخل این سفینه قسمت خاصی تعبیه شده است که از طریق آن و با تعامل داشتن با یک صفحه نمایش مخصوص، می‌توانید قابلیت‌های خودتان را ارتقا بدهید.

تمپست همچنین یک گاراژ هم دارد که نومد، ماشین مخصوصی که با آن می‌توان در سطح سیاره‌ها حرکت کرد، در داخل این گاراژ قرار می‌گیرد. به‌علاوه گیمر‌ها می‌توانند فضای داخلی تمپست را تا حدودی شخصی‌سازی کنند و حتی یادگاری‌هایی را که با سپری کردن یک سری مراحل به دست می‌آورند، در آن قرار دهند. اما یک بهبود بسیار جالب دیگر، این است که بر خلاف نرماندی، زمانی که قصد دارید از قسمت خاصی در داخل تمپست به قسمت دیگر بروید، دیگر شاهد صفحه بارگذاری نخواهید بود.

هرولد چپو، طراح فنی بازی، در مورد نبود صفحه بارگذاری گفت:

در نسخه‌های پیشین با محدودیت حافظه و محدودیت‌های دیگری روبرو بودیم و به همین دلیل هم زمانی که می‌خواستید از قسمتی به قسمت دیگر در داخل نرماندی بروید، باید صفحه بارگذاری را مشاهده می‌کردید و این باعث می‌شد در بازی شاهد وقفه‌های آزاردهنده‌ای باشیم. اما در نسخه جدید و به لطف پیشرفت‌های فنی که حاصل شده، یک تجربه بدون بارگذاری خواهید داشت که باعث می‌شود بازی روان‌تر و سریع‌تر از نسخه‌های قبلی باشد.

بایوور، سازنده این بازی، اعلام کرده که در جریان The Game Awards 2016 که ۱۱ آذر برگزار می‌شود، یک نمایش کامل از گیم‌پلی ارائه خواهد کرد. همچنین اخیرا اطلاعاتی از ماموریت‌های فرعی این بازی نیز ارائه شد.

این بازی برای عرضه در سه ماهه نخست ۲۰۱۷ روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در نظر گرفته شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده