// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

امکان دارد در آینده شاهد حذف شدن Snap Mode از ایکس باکس وان باشیم

با اعمال تغییرات مایکروسافت بر روی بخش Guide ایکس‌باکس وان، احتمال دارد Snap Mode از این کنسول حذف گردد.

با وجود منتشر شدن بروزرسانی تعطیلات کنسول ایکس‌باکس وان، شاید با خود بگویید که مایکروسافت در بروزرسانی‌های آینده قصد دارد چه تغییراتی را بر روی کنسول خود اعمال کند. طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی سایت Windwos Central، امکان دارد در بروزرسانی‌های آینده شاهد تغییراتی در بخش راهنما باشیم و حالت اسنپ نیز از کنسول ایکس‌باکس وان حذف گردد.

مایکروسافت در گفت و گوی خود با این مرجع خبری ویندوز، اعلام کرده که منوی راهنمای جدید کنسول به کاربران دسترسی سریع به‌بخش‌های مختلف نظیر بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و سایر بخش‌ها را خواهد داد. همچنین شایعه شده که این منوی جدید بازی‌ها یا برنامه‌هایی که در صفحه اصلی منو پین کرده‌اید را به‌شما نشان داده و می‌توانید آن‌ها را شخصی سازی کنید. از این‌رو دسترسی به این بخش نیز بیش از پیش راحت‌تر خواهد شد. شاید یکی دیگر از بخش‌هایی که در حال حاضر مایکروسافت تغییرات آن را در نظر گرفته، نحوه رفتن به‌بخش راهنمای کنسول است که در حالت فعلی با دوبار ضربه زدن به دکمه ایکس‌باکس، این اتفاق رخ می‌دهد. قطعا استفاده یک‌بار از این دکمه می‌تواند کار را آسوده‌تر کند. همانند کنسول نسل هفتمی مایکروسافت.

در آخر مایکروسافت اعلام کرده که هدف از این تغییرات سرعت بخشیدن و راحت‌تر کردن کار با ایکس‌باکس وان برای کاربران است. همچنین در جریان حذف حالت اسنپ بنظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد یک سری قابلیت‌های چندکاره این کنسول را با سایر قابلیت‌ها جایگزین کند. سایت Windows Central در این باره می‌گوید:

مایکروسافت قصد دارد تا یک قابلیت چندکاره تصویر در تصویر را پیاده‌سازی کند. با این کار برنامه اسنپ دیگر همانند گذشته بخشی از صفحه‌نمایش شما را اشغال نخواهد کرد و تنها در گوشه‌ای از بازی قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده