// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

از ماه آینده بازی های ایکس باکس وان از طریق آکیولس ریفت قابل استریم خواهند بود

به زودی برنامه‌ای از سوی مایکروسافت منتشر خواهد که قابلیت استریم کردن بازی‌های ایکس‌باکس وان را از طریق آکیولس ریفت فراهم می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی مایکروسافت، از تاریخ ۲۲ آذر ماه (۱۲ دسامبر) مایکروسافت یک اپلیکیشن مخصوص را عرضه خواهد کرد که دارندگان هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، از طریق آن می‌توانند مجموعه بازی‌های خود بر روی ایکس‌باکس وان را مشاهده کنند.

نحوه عملکرد این برنامه به‌این شکل است که هدست شما و کنسول از طریق یک شبکه اینترنت خانگی به‌یکدیگر متصل شده و ویدیوهای خروجی ایکس‌باکس وان بر روی صفحه نمایش هدست آکیولس ریفت به نمایش در می‌آید. این ویدیو‌های به نمایش درآمده به سه شکل مجزاست که کاربران با توجه به‌سلیقه خود می‌توانند آن را انتخاب کنند.

همچنین مایکروسافت اعلام کرد که در حال حاضر بازی‌هایی نظیر Gears of War 4 ،Forza Horizon 3 و Halo 5: Guardians به همراه تعدادی از بازی‌های Backwards Compatibility از این برنامه پشتیبانی کرده و در سال ۲۰۱۷ میلادی بازی‌های بیشتری به‌لیست اضافه خواهند شد. انجام این کار آن‌‌چنان مورد خاصی نیست ولی عرضه این برنامه جز قرارداد همکاری مایکروسافت و آکیولس ریفت بوده و به زودی کاربران می‌توانند از استریم کردن بازی‌های خود بر روی این هدست واقعیت مجازی لذت ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده