نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۹

نقشه Angel City بازی Titanfall 2 از ۱۰ آذر برای برخی کاربران در دسترس خواهد بود

افرادی که بازی Titanfall 2 را پیش‌خرید کرده باشند، از ۱۰ آذر  می‌توانند به نقشه Angel City دسترسی پیدا کنند.

استودیو ریسپاون امروز اعلام کرد که اولین DLC بازی تایتان‌فال 2 در تاریخ ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) عرضه خواهد شد. بدون شک اصلی‌ترین محتوای این DLC، نقشه Angel City است که از تاریخ ۱۰ آذر در اختیار افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، قرار خواهد گرفت. بقیه کاربران بازی هم با فاصله‌ای سه روزه و از ۱۳ آذر به این نقشه دسترسی خواهند داشت. ریسپاون پیش از این هم اعلام کرده که تمامی محتویات Titanfall 2 رایگان خواهد بود. با این حال همزمان با عرضه این DLC، فروشگاه داخل بازی نیز فعال می‌شود که تنها آیتم‌های تزیینی و پوششی از طریق آن عرضه می‌شوند.

سازنده بازی همچنین اعلام کرده که برای آینده این اثر، برنامه‌های زیادی دارد که در سال ۲۰۱۷ از آن‌ها رونمایی خواهد کرد. البته ریسپاون تا پایان ۲۰۱۶ هم برنامه‌های متعددی برای بازی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری رویداد‌های مختلفی چون دریافت XP دو برابر اشاره کرد.

از دیگر محتویات DLC بازی که هفته آینده عرضه می‌شود، می‌توان به سلاح Wingman Elite Pistol و همچنین اضافه شدن کیت‌هایی برای شخصی‌سازی بیشتر تایتان‌ها اشاره کرد. همچنین تغییراتی هم در برخی سلاح‌ها و تایتان‌های بازی اعمال شده تا تعادل بازی بهتر شود.

بازی Titanfall 2 یکی از بهترین بازی‌ها و شوتر‌های امسال بود که نمره عالی ۹ را از زومجی دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد این بازی به قلم میثم خلیل‌زاده به شرح زیر است:

Titanfall 2 با بخش چندنفره فوق العادش، موسیقی گوشنوازش و گیم‌پلی عالیش، اونقدر سرگرم کننده هست که بتوانیم آن را یکی از بهترین شوترهای نسل حاضر بدانیم. هرچند بخش تک‌نفره روایتی کوتاه را ارائه‌ می‌دهد؛ اما، همچنان ارزشمند و زیبا بوده و بسیار سرگرم‌کننده است. اگر بازی بتلفید ۱ و کال آف دیوتی نتوانستن شما را به سمت خود جذب کنند، نگران نباشید، چون تایتان‌هایی در انتظار شما برای هدایت شدن هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده