// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

نینتندو در حال ساخت بازی Defenders of the Triforce است

نینتندو در حال ساخت یک بازی بر اساس مجموعه‌ی Legend of Zelda است که در سبک فرار از اتاق بوده و Defenders of the Triforce نام دارد.

کمپانی Nintendo امروز رسما اعلام کرده که در حال ساخت یک بازی به سبک معمایی فرار از اتاق (Escape Room Puzzle) است که بر اساس مجموعه‌ی محبوب Legend of Zelda خواهد بود و Defenders of the Triforce نام دارد. این بازی قرار است با همکاری کمپانی سازنده‌ی بازی Escape Room یعنی Scrap ساخته شود. نینتندو در مورد این بازی گفت که تنها محدود به بک بازی ساده که بازیکن باید از اتاق‌های قفل شده فرار کند نیست و باید معماهایی را حل کند که محدودیت زمانی داشته و در صورت حل درست می‌تواند از اتاق‌ها خارج شود. تمامی این کارها توسط شش نفر و در محیطی بسیار بزرگ انجام می‌شوند. بخش‌هایی از صحبت‌های این کمپانی را در این باره در زیر مشاهده می‌کنید:

تجربه در این بازی به کاربران اجازه می‌دهد تا با آیتم‌ها و شخصیت‌های قدیمی دنیای Legend of Zelda مانند قبایل Goron ،Zora و Kokiri مجددا آشنا شده و ارتباط برقرار کنند. در این بازی نیز درست همانند بازی The Legend of Zelda، می‌توان از آیتم‌های کشف شده برای حل معماها استفاده کرد و پس از آن به سمت مناطق دیگر پیش رفت.

داگ بوزر، سرپرست بخش بازاریابی کمپانی Nintendo، اعلام کرده که بازی Defenders of the Triforce بخشی از تلاش این کمپانی برای ارائه‌ی تجربه‌ای جدید به تمامی طرفداران است. رویدادی نیز به نام این بازی از ماه ژانویه‌ی ۲۰۱۷ آغاز شده و برنامه‌ی آن در برخی شهرهای آمریکا به شرح زیر خواهد بود:

  • شهر سان فرانسیسکو - از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ بهمن ماه (۳۱ ماه ژانویه تا ۵ ماه فوریه)
  • شهر لوس‌آنجلس - از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ بهمن ماه (۱۰ تا ۱۲ ماه فوریه)
  • شهر سن‌دیگو - از تاریخ ۷ تا ۷ اسفند ماه (۲۴ تا ۲۵ ماه فوریه)
  • شهر سیاتل - اعلام نشده
  • شهر فونیکس - اعلام نشده
  • شهر هیوستون - اعلام نشده
  • شهر شیکاگو - اعلام نشده
  • شهر نیو‌یورک - اعلام نشده

بلیط‌های این رویداد را طرفداران می‌توانند به قیمت ۳۶ دلار تهیه کنند. نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده