الکترونیک آرتز قوانین مخصوص خود را برای یوتیوبرها و استریمرها اعلام کرد
طبق آخرین اخبار منتشر شده، بنظر میرسد الکترونیک آرتز، ناشر بازیهای ویدیویی، یک سری قوانین خاص را تعریف کرده است تا یوتیوبرها و استریمرها از آنها بر روی بازیهای این کمپانی یا ویدیوهایی که در این راستا میسازند، استفاده کرده تا بهعبارتی نام ناشر یا سازنده بر روی این ویدیوها نیز قرار بگیرد.
طبق این قوانین از این بهبعد یوتیوبرها و استریمرها برای ویدیوهای خود که به این شرکت مربوط است باید از هشتگ #advertisement استفاده کنند یا یک سری واترمارک مخصوص را بر روی ویدیو خود قرار بدهند. این کار باعث ایجاد یک همکاری دوطرفه بین شخص مورد نظر و الکترونیک آرتز شده و هیچ قانونی نقض نمیشود. از آنطرف، الکترونیک آرتز نیز با قرار دادن نسخههای مخصوص منتقدین بازیهای خود در اختیار این اشخاص یا استفاده از اسمشان در کنفرانسهای خبری، آنها را پشتیبانی خواهد کرد.
بنظر میرسد دو بازی تایتان فال ۲ و بتلفیلد ۱ از این قوانین جدید پشتیبانی خواهند کرد. استفاده از قوانینی مثل قوانین الکترونیک آرتز میتواند بهرعایت حقوق دو طرفه کمک کرده و از بروز مشکلاتی نظیر اختلاف بین برادران وارنر و پیودیپای پیشگیری کند.