// چهار شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

Dead Space Ignition و Escape Dead Island وارد فهرست بازی های Backward Compatibility شدند

مایکروسافت دو بازی Dead Space Ignition و Escape Dead Island را به لیست بازی‌های Backward Compatibility افزود.

Dead Space Ignition و Escape Dead Island، دو بازی ایکس‌باکس 360 از امروز به لطف قابلیت Backward Compatibility قابل اجرا برروی ایکس‌باکس وان خواهند بود. میجر نلسون، از کمپانی مایکروسافت امروز با ارسال یک توئیت رسما از اضافه شدن این بازی‌ها به کاتالوگ بازی‌های Backward Compatibility خبر داده است.

در صورتی که پیش از این نسخه ایکس‌باکس 360 دو بازی Dead Space Ignition و Escape Dead Island را خریداری کرده‌اید، اکنون باید به صورت خودکار بازی‌های فوق در کتابخانه بازی‌های ایکس‌باکس وان شما نمایش داده شود. در غیر این صورت، می‌توانید با کلیک برروی نام بازی‌ها از پایین، وارد فروشگاه ایکس‌باکس شده و اقدام به خریداری این بازی‌ها کنید:

Dead Space Ignition

ویژگی ایکس‌باکس وان Backward Compatibility در ماه نوامبر سال گذشته به همراه بروزرسانی New Xbox One Experience راه‌اندازی شده بود. در جشن یک‌سالگی این خدمات، مایکروسافت اعلام کرد که بازیکنان از زمان راه‌اندازی این ویژگی تاکنون ۲۱۰ میلیون ساعت را صرف تجربه بازی‌های ایکس‌باکس 360 برروی ایکس‌باکس وان کرده‌اند. این افزایش قابل توجهی را از ۱۴۵ میلیون ساعت تا ماه اوت ۲۰۱۶ نشان می‌دهد.

در حال حاضر بیش از ۲۸۰ بازی ایکس‌باکس 360 قابل اجرا برروی ایکس‌باکس وان هستند که می‌توانید لیست کامل آنها را در گیم‌اسپات مشاهده کنید. مایکروسافت اخیرا بازی‌های Mass Effect 2 ،Mass Effect 3 ،Skate 3 و Blue Dragon را نیز به این خدمات افزوده بود.

در خبری دیگر پیرامون خدمات Backward Compatibility، مایک یبرا، مهندس ارشد مایکروسافت رسما تایید کرده است که پروژه اسکورپیو از قابلیت Backward Compatibility پشتیبانی می‌کند. این کنسول در تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده