// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تصویر اولین نسخه فیزیکی از بازی The Last Guardian

می‌توان اولین تصویری را که از جعبه‌ی بازی The Last Guardian دیده شده، نویدی بر قطعی شدن انتشار این بازی در تاریخ ذکر شده دانست.

شاید برای طرفداران بازی The Last Guardian سخت باشد که باور کنند بالاخره صبر کردن رو به اتمام است و اینطور که از شواهد پیداست، این بازی قرار است در تاریخ پیش‌تر اعلام شده یعنی ۱۶ آذر ماه (۶ ماه دسامبر) منتشر شود. جِف کایلی، از برگزار کنندگان و تولید کنندگان نمایشگاه Game Awards در حساب توییتر خود این‌چنین گفته که این بازی برای اولین بار بر روی دیسک قرار گرفته و منتشر شده است. مساله‌ای که مدت‌هاست طرفداران این بازی انحصاری انتظار آن را می‌کشند. وی همچنین در حساب خود تصویری منتشر کرده که وی را در کنار فومیتو یودا، کارگردان بازی، نشان می‌دهد و می‌توان یک نسخه فیزیکی از بازی را در دستان یودا مشاهده کرد.

بازی The Last Guardian

در زیر عکس نیز این‌چنین نوشته شده:

اولین کپی از بازی The Last Guardian در کل دنیا! تبریک!

در جریان رویداد The Game Awards که قرار است ۵ روز پیش از تاریخ اعلام شده برای انتشار بازی (یعنی ۱ ماه دسامبر) آغاز شود، احتمالا تریلر یا گیم‌پلی جدیدی را از بازی خواهیم دید. همچنین ممکن است مواردی را از محتوای بازی مانند معماها و مراحل ماجراجویانه‌ی آن شاهد باشیم. به هر حال باید این تصویر را به فال نیک گرفت و امید داشت که بازی در تاریخ ذکر شده منتشر شود.

نظر شما در مورد این عکس و معانی احتمالی پشت آن چیست؟


منبع GamePur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده