// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

مسابقات بازی Paladins با جایزه ۶۰ هزار دلاری برگزار می‌شود

استودیو های-رِز برای بازی Paladins، مسابقاتی ترتیب داده که جایزه‌ای در مجموع ۶۰ هزار دلاری دارد.

استودیو Hi-Rez، سازنده‌ی بازی‌هایی مانند Smite، این‌بار و به مناسبت عبور تعداد بازیکنان بازی Paladins از چهار میلیون نفر، مسابقاتی بین طرفداران بازی ترتیب داده که در آن برنده‌ی هر یک از مناطق جغرافیایی مانند اروپا و آمریکا می‌تواند به جایزه‌ای ۱۰ هزار دلاری دست یابد. این مسابقات که «Evie’s Winter Classic» نام دارد، در ابتدا تنها برای مناطق جغرافیایی آمریکای شمالی و اروپا برگزار می‌شد. اما این‌بار مناطق دیگری مانند اقیانوسیه (شامل استرالیا و نیوزیلند)، آمریکای لاتین، برزیل و روسیه نیز به این تورنومنت اضافه شده‌اند که در مجموع میزان جایزه را بصورت جهانی به ۶۰ هزار دلار می‌رساند. بخشی از صحبت‌های دَن مک‌هیو، مدیر برگزاری مسابقات آنلاین کمپانی های-رز، در زیر قابل مشاهده است:

مجموعه‌ی طرفداران بازی Paladins تنها شامل کسانی که این بازی را اجرا می‌کنند نمی‌شود و سایر کسانی که برای دیدن مسابقات و بازی دیگر بازیکنان علاقه‌مند هستند را نیز در بر می‌گیرد. هر هفته تعدادی بازیکن جدید به این بازی وارد شده و نامی برای خود انتخاب می‌کنند و این مسابقات به این بازیکنان و سایرین این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های خود را به رُخ دیگران بکشند.

این تورنومنت از تاریخ ۲۴ آبان تا ۲۹ آذر ماه (۱۴ ماه نوامبر تا ۱۹ ماه دسامبر) برقرار خواهد بود و بازیکنان می‌توانند بخش بتای عمومی بازی را از وب‌سایت استودیو Hi-Rez یا شبکه‌ی استیم دریافت کنند. دوست‌داران این بازی بر روی کنسول نیز باید برای دسترسی به بتای محدود آن بر روی سرویس‌های مربوطه‌ی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 ثبت نام کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده