نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

دموی رایگان بازی Forza Horizon 3 برای پی سی عرضه شد

مایکروسافت یک نسخه دموی رایگان از Forza Horizon 3 برای پی‌سی عرضه کرده است.

پیش از اینکه بازی Forza Horizon 3 برای رایانه‌های شخصی ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان عرضه شود، استودیو پلی‌گراند گیمز، سازنده بازی، یک نسخه دمو از آن برای ایکس‌باکس وان عرضه کرد و گفت که پس از انتشار بازی، این نسخه دمو برای پی‌سی نیز عرضه خواهد شد. حال این استودیو و مایکروسافت، ناشر بازی، نسخه دمو را برای پی‌سی‌های ویندوز 10 نیز عرضه کرده‌اند که کاملا رایگان بوده و ۱۹/۹۹ گیگابایت حجم دارد.

در این نسخه دمو می‌توانید روی نقشه‌ای کوچک‌تر در مقایسه با نقشه اصلی بازی، در تعدادی مسابقه شرکت کنید. همچنین در این دمو می‌توانید بخش فستیوال بازی را نیز تجربه کنید. استودیو پلی‌گراند همچنین چندی پیش اولین تصویر از بسته الحاقی بازی را منتشر کرد که با استناد به آن، به نظر می‌رسد شاهد اضافه شدن محیط‌های برفی به بازی از طریق این DLC خواهیم بود.

فورزا هورایزن 3 یکی از موفق‌ترین بازی‌های امسال و یکی از بهترین بازی‌های سبک ریسینگ در سال‌های اخیر بود که نمره بسیار عالی ۹/۵ را از زومجی دریافت کرد. نیلوفر ابراهیم‌پور در خلاصه بررسی خود نوشت:

بازی Forza Horizon 3، یک ریسینگ واقعا کامل و بدون نقص است. هر عنصری که یک عاشق سبک ریسینگ نیاز داشته باشد، در این اثر وجود دارد. مسابقات عالی، محیط فوق‌العاده و لیست بلند بالایی از ماشین‌ها در تمام سبک‌ها، این بازی را به بهترین انتخاب برای شخصی که بازی‌های ریسینگ را دوست دارد تبدیل کرده است. اما از آن بالاتر، Forza Horizon 3 آنقدر خوب و بزرگ است که به راحتی می‌توان گفت، این بازی، برترین ریسینگ چند سال اخیر محسوب می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده