نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

بازی فوق العاده Bastion برای ایکس باکس وان عرضه خواهد شد

بازی اکشن نقش‌آفرینی Bastion، ماه آینده برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

یکی از بهترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر، بازی Bastion بوده است که توانست نظر بسیار مثبت منتقدین و گیمرها را در پی داشته باشد. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۱ از طریق ایکس باکس لایو آرکید برای کنسول ایکس‌باکس 360 عرضه شد و حال خبر می‌رسد که ماه آینده این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد. این خبر را سازنده بازی یعنی سوپر جاینت گیمز اعلام کرد و افزود که در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) این بازی برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد و قیمتی برابر با ۱۵ دلار خواهد داشت.

اگر شما این بازی را برروی کنسول ایکس‌باکس 360 خریداری کرده بودید، می‌توانید تا تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۷ (۱۲ دی ۱۳۹۵) آن را به صورت رایگان دانلود کنید. Super Giant Games افزود که این بازی یک اقتباس وفادارانه از نسخه اصلی بازی خواهد بود و کاملا از ابتدا برای کنسول ایکس‌باکس وان توسعه داده شده است. این نسخه از بازی با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد و اچیومنت های جدیدی به آن اضافه شده است. همچنین بسته الحاقی Stranger's Dream نیز در این نسخه از بازی وجود دارد.

بازی Bastion در سال ۲۰۱۱ برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شد و سال گذشته نیز کنسول‌های سونی یعنی ویتا و پلی‌استیشن 4 نیز آن را دریافت کردند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده