نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

خرید‌های درون برنامه‌ای باعث پیروزی در Halo Wars 2 نخواهند شد

هدف سازندگان Halo Wars 2 این است که خرید‌های درون برنامه‌ای باعث پیروزی در بازی نشوند.

بازی Halo Wars 2 که توسط استودیو‌های ۳۴۳ اینداستریز و کریتیو اسمبلی ساخته می‌شود، از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. یکی از عوامل تاثیرگذار در بازی کارت‌ها هستند که با تمام کردن مراحل داستانی بازی یا شرکت در نبرد‌های چندنفره تعدادی از آن‌ها را دریافت می‌کنید و می‌تواند مجموعه کارت‌های خودتان را بسازد. برخی از این کارت‌ها در انحصاری UNSC و برخی هم در انحصار Banished هستند و البته رهبر‌های بازی هم یک‌سری کارت‌های اختصاصی خود را دارند.

اما تمام کردن مراحل تنها یکی از راه‌های به دست آوردن کارت‌ها است و این آیتم‌ها را می‌توان با استفاده از پول واقعی نیز به دست آورد. ولی سازندگان وعده داده‌اند که سیستم پرداخت‌های درون بازی باعث نخواهد شد تا کاربران بتوانند با پرداخت پول برنده نبرد‌ها شوند. دن ایوب، رییس ۳۴۳ اینداستریز، در این مورد گفت:

زمانی که در بازی کارتی به دست می‌آورید، قادر خواهید بود آن را برای همیشه نگه داشته و استفاده کنید. شما همچنین توانایی خرید پک کارت‌ها را نیز دارید. ولی ما همه سعی‌مان را می‌کنیم تا این مساله باعث نشود تا کاربران بتوانند با پرداخت پول برنده بازی‌ها باشند. همچنین ما از طریق بسته‌های الحاقی نیز کارت‌های جدیدی به بازی اضافه خواهیم کرد.

بازی استراتژیک Halo Wars 2 در تاریخ ۳ اسفند ۹۵ (۲۱ فوریه ۲۰۱۷) برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه خواهد شد. این بازی از قابلیت Play Anywhere بهره می‌برد و با خرید نسخه دیجیتالی بازی روی یکی از پلتفرم‌ها، نسخه دیجیتالی بازی روی پلتفرم دیگر را نیز دریافت می‌کنید. همچنین سازندگان یک سیزن پس ۳۰ دلاری هم برای این بازی در نظر گرفته‌اند. DLC‌های عرضه شده در قالب این سیزن پس، مواردی چون یک بخش داستانی جدید، کارت‌ها و رهبر‌های جدید و همچنین نیرو‌هایی برای بخش چندنفره را به بازی اضافه خواهند کرد. شما می‌توانید جدید‌ترین ویدیو‌ها از بخش‌های تک‌نفره و چند‌نفره بازی را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده