نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر ۱۰ دقیقه ای Halo Wars 2 از اولین ماموریت بخش داستانی بازی

طی جشنواره‌ی PAX West ویدیویی از Halo Wars 2 منتشر و به وجود حالت جدیدی در بازی اشاره شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را، با محوریت اولین ماموریت بخش تک‌نفره‌ی بازی، همراه زومجی تماشا کنید.

استودیوی 343 اینداستریز، توسعه‌دهنده‌ی Halo Wars 2، طی جشنواره‌ی PAX West 2016 بخش‌هایی از این بازی استراتژی را به نمایش گذاشت. در این میان، ویدیویی حدوداً ۱۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شده که اولین ماموریت کمپین تک‌نفره‌ی آن را به تصویر می‌کشد؛ یعنی جایی که نیروهای آژانس UNSC پس از ۲۸ سال از خواب طولانی‌مدت‌شان بیدار می‌شوند و خود را در مکانی ناآشنا پیدا می‌کنند. باقی اتفاقات را می‌توانید در ویدیو ببینید؛ البته تنها در صورتی تماشا کردن آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سبک استراتژی و سری هیلو وارز علاقه داشته باشید.


343 اینداستریز ضمن نشان دادن گیم‌پلی هیلو وارز 2 یک خبر ویژه هم برای طرفداران مجموعه داشت. دن آیب (Dan Ayoub)، رئیس استودیو، به وجود حالت تازه‌ای در بازی اشاره کرد که «راهی کاملاً جدید» را برای تجربه کردن یک بازی استراتژی همزمان یا بی‌درنگ (RTS) پیش پای مخاطبان می‌گذارد. او گفت:

درواقع یکی از حالت‌های [بازی] که اکنون می‌توانم به آن اشاره کنم، راهی کاملاً جدید برای بازی کردن یک RTS به شمار می‌رود. این حالت حقیقتاً گیم‌پلی استاندارد بازی‌های RTS را زیر و رو می‌کند. از طرفی این حالتی است که می‌توان آن را در بازه‌های زمانی کوتاه (در عرض مثلاً پنج، شش یا هفت دقیقه) تجربه کرد.

هیلو وارز 2 ماجراهایی را روایت می‌کند که اندکی پس از اتفاقات Halo 5: Guardians به وقوع می‌پیوندند. این بازی که از قابلیت Xbox Play Anywhere پشتیبانی می‌کند، قرار است در ۲ اسفندماه (۲۱ فوریه ۲۰۱۷) برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی (ویندوز 10) منتشر شود. تا آن زمان، دومین نسخه‌ی آزمایشیِ هیلو وارز 2 عرضه خواهد شد که بنا به شنیده‌ها یک حالت جدید بازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد؛ حالتی که ممکن است همانی باشد که آیب به آن اشاره کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده