نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳

بسته بندی پلی استیشن 4 پرو را در این تصاویر ببینید

سونی ارسال پلی‌استیشن 4 پرو به فروشگاه‌ها را آغاز کرده و اکنون تصاویری از بسته‌بندی خرده‌فروشی کنسول منتشر شده است.

فروش رسمی پلی‌استیشن 4 پرو تا حدود ۱۰ روز دیگر آغاز می‌شود. هم‌اکنون کمپانی سونی در حال ارسال این محصول به خرده‌فروشی‌های سراسر دنیا است و در این میان، تصاویری از طرح نهایی بسته‌بندی پلی‌استیشن 4 پرو در اینترنت قرار گرفته است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه ببینید.

بسته بندی خرده فروشی پلی استیشن 4 پرو

پلی‌استیشن 4 پرو نسخه‌ی جدیدی از کنسول نسل هشت سونی است که از سخت‌افزاری قدرتمندتر بهره می‌برد. این محصول نسبت به پلی‌استیشن 4 دارای پردازنده‌ی سریع‌تر و پردازنده‌ی گرافیکی پیشرفته‌تری است و ۴.۲ ترافلاپس توان پردازشی دارد که به‌گفته‌ی مارک سرنی، سرپرست تیم معماری پلی‌استیشن 4، با تغییر روش محاسبات می‌توان قدرت آن را به ۸.۴ ترافلاپس هم رساند. البته هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم که این ادعای سرنی در عمل چگونه پیاده‌سازی می‌شود.

کنسول جدید تمام بازی‌های پلی‌استیشن 4 را اجرا می‌کند و بسته به نوع بازی‌ها و در صورت پشتیبانی شدن، آن‌ها را با رزولوشن و نرخ فریم بالاتر در اختیار کاربر می‌گذارد. پلی‌استیشن 4 پرو توانایی استریم کردن ویدیوهای 4K را دارد؛ ولی نمی‌تواند محتوای دیسک‌های بلوری 4K را پخش کند. ساخته‌ی جدید سونی همچنین از قابلیت Remote Play با رزولوشن 1080p پشتیبانی می‌کند؛ درحالی‌که در کنسول‌های پیشین، این رزولوشن به 720p محدود شده است.

پلی‌استیشن 4 پرو از ۲۰ آبان با قیمت ۳۹۹ دلار رسما عرضه می‌شود. در پایان از شما دعوت میکنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت کنسولهای بازی از دیتابیس محصولات زومیت استفاده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده