// یکشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

امسال شاهد حضور بازی God of War جدید در PSX نخواهیم بود

کوری بارلاگ، کارگردان بازی God of War جدید اعلام کرد که این بازی در رویداد تجربه‌ی پلی‌استیشن حضور نخواهد داشت.

امسال در همایش تجربه‌ی پلی‌استیشن (PlayStation Experience) که در نوامبر برگزار می‌شود شاهد بازی God of War جدید نخواهیم بود. کوری بارلاگ، کارگردان بازی God of War جدید در حساب کاربری توییتر خود گفت اطلاعاتی از بازی God of War جدید در نمایشگاه PSX ارایه نمی‌کند.

البته بارلاگ در این رویداد حضور خواهد داشت که فقط جهت ملاقات طرفداران پلی‌استیشن و تجربه بازی‌‌های جدید در نمایشگاه حضور خواهد داشت. بارلاگ، با اشاره به نبود این بازی در نمایشگاه امسال پلی‌استیشن اکسپرینس گفت:

به شما قول می‌دهم زمانی که حاضر باشد، چیزی به واقع فوق‌العاده را نمایش خواهیم داد.

همایش تجربه‌ی پلی‌استیشن (PlayStation Experience) در تاریخ ۱۳ و ۱۴ آذر (۳ و ۴ دسامبر) در سالن آناهیم برگزار می‌شود. سونی هنوز خبری از لیست بازی‌هایی که قرار است در این همایش به نمایش در بیایند انتشار نکرده است.

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه  E3 2016 نسخه جدید بازی God of War معرفی شد، که چندی بعد بارلاگ اعلام کرد که چگونه بازی God of War جدید از سریال لغو شده جنگ ستارگان (Star Wars TV Show) الهام گرفته شده است.

God of War جدید بعد از اتفاقات نسخه‌ی سوم بازی رخ می‌دهد و اینکه بارلاگ اعلام کرد که این بازی جهان باز نیست، هر چند که گفته بود این بازی «باز» است. صداپیشگی شخصیت کریتوس دیگر توسط تی‌سی‌ کارسون صورت نمی‌گیرد، این مسئولیت به کریستوفر جاج، بازیگر سری دروازه ستارگان SG-1، سپرده شده است.

بعلاوه God of War جدید هیچ بخش چند نفره‌ای نخواهد داشت، در حالی که کاربران در تریلر رونمایی از بازی در E3 به رمز و رازهایی پی برده‌اند.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده