نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

نسخه دموی تحت وب بازی Little Nightmares عرضه شد

سازندگان بازی Little Nightmares یک نسخه دمو از آن ارائه کرده‌اند.

Little Nightmares یک بازی در سبک پلتفرمر است که فضای نسبتا ترسناک و تاریکی دارد و داستان آن در مورد ترس‌های دوران کودکی است. نمایش گیم‌پلی این بازی در نمایشگاه گیمزکام توانست توجه‌های زیادی را به خود جذب کند و همین امر هم بازی را به یک اثر موردانتظار تبدیل کرده است. حال استودیو تارسیر، سازنده بازی و بندای نامکو، ناشر آن، اخیرا یک نسخه دمو مانند از بازی را در قالب یک تجربه تعاملی تحت وب منتشر کرده‌اند.

برای تجربه این دمو می‌توانید به این سایت مراجعه کنید. در جریان این نسخه باید با تصمیم‌هایتان به سیکس، شخصیت اصلی بازی، کمک کنید تا بتواند از موقعیتی که در آن است فرار کند. نام جایی که بازی در آن اتفاق می‌افتد هم «ماو» است. سازندگان در شهر نسخه دمو بازی گفته‌اند:

در روز‌های منتهی به هالووین، در‌های «ماو»‌ باز شده‌اند تا یک تجربه ترسناک برای گیمر‌ها در قالب یک دموی تعاملی خلق کنند. در این دمو از اسرار این مکان پرده بردارید و با آشپر ترسناک بازی هم آشنا شوید.

سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند افرادی برای دریافت اخبار این بازی در قالب ایمیل ثبت‌نام کنند، یک محتوای دانلودی رایگان با نام «Tengu Mask» دریافت خواهند کرد. این محتوا شامل یک ماسک می‌شود که شخصیت سیکس می‌تواند از آن استفاده کند.

بازی Little Nightmares در بهار ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده