صحبت های کارگردان Beyond Good and Evil 2 درباره روند ساخت ۱۳ ساله این بازی

پنج‌شنبه 29 مهر 1395 - 22:03
مطالعه 2 دقیقه
beyond good and evil
میشل آنسل، کارگردان سری Beyond Good and Evil درباره انتظار ۱۳ ساله برای نسخه دوم این سری صحبت‌هایی انجام داده است.
تبلیغات

کمپانی یوبیسافت ۱۳ سال پیش بازی Beyond Good and Evil 2 را معرفی کرد. بازی اول این مجموعه سال ۲۰۰۳ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 2 و ایکس باکس عرضه شد. اما چه چیزی می‌تواند دلیل این وقفه طولانی در توسعه در کمپانی یوبیسافتی باشد که هر سال یک نسخه از سری Assassin's Creed عرضه می‌کند؟ میشل آنسل، کارگردانی سری Beyond Good and Evil در اینستاگرام دلیل اصلی این وقفه ۱۳ ساله را به هواداران توضیح داد.

آنسل گفت که در سال ۲۰۰۸ دموی قابل بازی برای Beyond Good and Evil 2 آماده شده بود. متاسفانه به دلیل مشکلات فنی و نبود تکنولوژی مناسب برای بهبود فنی آن، بازی تاخیر خورد. حال تکنولوژی به خوبی پیشرفت کرده است و آنسل به همراه تیمش بازی Beyond Good and Evil 2 را به خوبی توسعه داده است.

صحبت‌های آنسل در را می‌توانید در ادامه بخوانید:

بازی با نمونه‌های آزمایشی مختلفی در سال ۲۰۰۸ قابل بازی بود. تمامی ویدئو‌ها زنده بودند اما مشکلات فنی بسیار زیادی داشتیم. ما خواستیم گشت و گذار در سیاره‌ها، سفرهای فضایی و شهرها رو به بازی اضافه کنیم... و تمام این‌ها قرار بود در هم حضور داشته باشند. به جای اینکه بازی رویایی خود را نسازیم، تصمیم گرفتیم به بازی‌های دو بعدی برگردیم و بازی را ساختیم و بعدا به پروژه برگردیم. حالا تکنولوژی مورد نیاز را داریم و تیم سازنده کار فوق العاده‌ای را انجام می‌دهد.

علاوه بر صحبت‌های بالا، آنسل اعلام کرد که پلتفرم‌های Beyond Good and Evil 2 هنوز نامشخص هستند. شایعاتی وجود دارند که خبر از احتمال انحصار این بازی برای کنسول نینتندو NX می‌دهند چرا که هزینه ساخت بازی کاملا بر عهده نینتندو است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات