نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

انتشار بازی Darksiders: Warmastered Edition تا اوایل آذر به تعویق افتاد

Darksiders: Warmastered Edition، ریمستر اولین نسخه از بازی‌های Darksiders، با تأخیر روبه‌رو شده و تا دو آذرماه منتشر نمی‌شود.

استودیو نوردیک (THQ Nordic) اعلام کرد که انتشار بازی Darksiders: Warmastered Edition یک ماه به تأخیر افتاده است. این بازی، که نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی اولین نسخه از مجموعه‌ی دارک سایدرز به شمار می‌رود، پیش‌تر قرار بود در ۲۵ اکتبر (۴ آبان) به بازار راه پیدا کند؛ اما اکنون عرضه‌ی آن به ۲۲ نوامبر (۲ آذرماه) موکول شده است. به‌گفته‌ی استودیو نوردیک، بازی در این تاریخ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و Wii U منتشر می‌شود و نسخه‌ی پی‌سی هم یک هفته دیرتر، یعنی در ۲۹ نوامبر (۹ آذر) روانه‌ی بازار خواهد شد. در این میان Darksiders: Warmastered Edition فعلاً تنها به‌شکل دیجیتالی برای Wii U عرضه می‌شود و نسخه‌ی فیزیکی آن در آینده برای این کنسول منتشر خواهد شد.

Darksiders: Warmastered Edition قرار است در پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود و روی کنسول نینتندو هم نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را به نمایش بگذارد. دوبرابر شدن رزولوشن بافت‌ها و بهبود کیفیت سایه‌زنی از مواردی است که انتظار می‌رود در ریمستر اولین نسخه‌ی Darksiders با آن‌ها روبه‌رو شویم.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده