// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲

تصاویر جدید Dishonored 2 سلاح و مهارت های بازی را نشان می دهد

بتسدا و استودیوی آرکین تصاویر جدیدی را از سلاح‌ها و مهارت‌های موجود در بازی Dishonored 2 منتشر کردند.

تصاویر تازه منتشر شده توسط بتسدا، برخی ویژگی‌های جدید از جمله اسلحه‌ها و مهارت‌های در دسترس در بازی Dishonored 2 را نمایش می‌دهد. استودیو آرکین، توسعه‌‌دهنده Dishonored 2 اعلام کرده است که هر یک از اسلحه و مهارت‌ها به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در کنار حضور در جهان بازی، ظاهری زیبا و توانایی‌های مخرب داشته باشند.

شما می‌توانید در کنار تصاویری از مهارت‌ها و اسلحه‌های امیلی و کرو،‌ ویدیویی کوتاه از مهارت‌ها را از پایین تماشا و دانلود کنید. در این ویدیو پنج مهارت به شرح زیر نمایش داده می‌شود:

  • Dark Vision: قابلیت مشاهده موجودات زنده در پشت دیوار
  • Mesmerize: با این توانایی قادر به هیپنوتیزم کردن دشمنان هستید.
  • Doppelganger: مهارت فراخوان یک سایه از خود با هدف پرت کردن حواس دشمنان
  • Transposition: تغییر سریع محل ایستادن
  • توانایی از بین بردن دست جمعی دشمنان

آرکین همچنین تائید کرده است که قابلیت‌های گذشته کُروُ مانند Devouring Swarm، Bend Time، Possession و Blink در بازی حضور دارند. این استودیو پیش از این نیز تصاویر زیبایی را از محیط بازی منتشر کرده بود. با توجه به موفقیت شماره اول، بازیکنان انتظارات بسیاری را از Dishonored 2 دارند. در هفته‌های گذشته هاروی اسمیت،‌ کارگردان Dishonored 2 اعلام کرده بود که بازیکنان در اولین تجربه این بازی تنها ۲۵ درصد داستان را متوجه خواهند شد و برای درک کامل داستان،‌ بازیکنان باید چند باری اقدام به تمام کردن Dishonored 2 کنند.

|

بازی Dishonored 2 در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده