نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

هاروی اسمیت: برای درک Dishonored 2 باید آن را چندین بار بازی کنید

هاروی اسمیت، کارگردان Dishonored 2، اعلام کرده برای درک بازی باید آن را چندین بار تجربه کرد.

Dishonored 2 جدید‌ترین ساخته استودیو آرکین است که بتسدا آن را منتشر خواهد کرد. در دیسانرد 2 تصمیم‌هایی که گیمر‌ها در طول بازی اتخاد می‌کنند، تاثیر زیادی در داستان آن خواهد داشت. در نتیجه ممکن است در دفعه اولی که بازی را تمام می‌کنید، بخش‌های زیادی از داستان آن را از دست بدهید. این خبر را هاروی اسمیت، کارگردان اصلی بازی، طی مصاحبه‌ای که اخیرا با فایندر داشته اعلام کرده و گفته است که گیمر‌ها در دفعه اول فقط ۲۵ درصد از داستان بازی را خواهند فهمید و تنها راهی که می‌توان از کل محتوای داستانی بازی با خبر شد، تجربه دوباره یا حتی چندین باره آن است:

هر بار که دیسانرد ۲ را تجربه می‌کنید، تصمیم‌های جدید اتخاذ خواهید کرد، از راه‌های جدیدی خواهید رفت، آپگرید‌های مختلفی انتخاب می‌کنید یا به عنوان امیلی یا کروو با سبک متفاوتی بازی خواهید کرد. همچنین ممکن است زمانی که فرد بیگانه نشان‌اش را به شما می‌دهد، آن را قبول نکنید. در نتیجه هر بار تجربه بازی متفاوت از قبل خواهد بود و در نتیجه باید چندین بار بازی را تجربه کنید.

این امر در مورد داستان بازی هم صدق می‌کند و من فکر می‌کنم که گیمر‌ها برای درک داستان، باید حداقل آن را دوبار تمام کنند. چرا که در دفعه اول ممکن است بخش زیادی از صحبت کردن‌ها یا دیگر موارد تاثیرگذار در داستان بازی را از دست بدهید.

Dishonored 2 در تاریخ ۲۱ آبان ۱۳۹۵ برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده