// شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی های Smash + Grab و Raw Data را به رایگان تجربه کنید

هم‌اکنون می‌توانید بازی‌های Smash + Grab و Raw Data را به صورت رایگان از استیم دریافت و تجربه کنید.

به سبب همکاری استودیو‌های یونایتد فرانت گیمز و سوروایوس با استیم، در آخر هفته جاری می‌توانید دو بازی Smash + Grab (اکشن چند‌نفره) و Raw Data (اکشن تک‌نفره و واقعیت مجازی) را بدون صرف هر‌گونه هزینه دانلود کرده و به تجربه آن‌ها بپردازید.

علاقه‌مندان به بازی Smash + Grab، جدید‌ترین محصول استودیو یونایتد فرانت گیمز (سازنده Sleeping Dogs) می‌توانند تا ۱۸ اکتبر ساعت ۲۴ به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (۲۸ مهر ساعت ۱۰:۳۰ به وقت ایران) نسبت به دانلود رایگان این بازی اقدام کنند. در صورتی که تصمیم گرفتید در طی مهلت پنج روز تجربه رایگان، بازی Smash + Grab را خریداری کنید، می‌توانید از تخفیف ۱۵ درصدی در‌نظر گرفته‌شده که تا روز ۱۷ اکتبر معتبر خواهد بود، بهره برده و با پرداخت ۱۶٫۹۹ دلار به هدف خود برسید.

استودیو یونایتد فرانت گیمز، زمان تقریبی انتشار نسخه کامل بازی Smash + Grab را شش ماه دیگر اعلام کرده است. هم‌اکنون این بازی که در حالت دسترسی پیش از موعد (Early Access) قرار دارد، دارای دو نقشه و حالت بازی، هفت فرمانده، ۱۳ ستوان، ۲۰ مغازه و دستگاه فروش خودکار، ۱۲ سلاح به همراه ۱۸ آیتم سفارشی‌سازی سلاح‌‌ها است. با این حال استودیو سازنده اعلام کرده است که نسخه کامل بازی شامل ویژگی‌ها و محتوا‌هایی از جمله نقشه‌ها، حالت‌ها، شخصیت‌ها، سلاح، آیتم‌ها و مواردی از این دست خواهد بود. برای ‌آشنایی بیشتر با بازی Smash + Grab می‌توانید گیم‌پلی حدودا ۱۴ دقیقه‌ای این بازی که مدتی پیش منتشر شد، را مشاهده کنید.

Smash + Grab

Raw Data بازی دیگری است که در آخر هفته می‌توانید به رایگان تجربه کنید. این بازی که توسط استودیو سوروایوس از پایه برای هدست‌های واقعیت مجازی طراحی و ساخته شده، تا روز یک‌شنبه ساعت ۲۳:۳۰ بدون نیاز به خرید قابل تجربه خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند Raw Data را با ۲۵ درصد تخفیف به قیمت ۲۹٫۹۹ دلار خریداری کنند. داستان این بازی از این قرار است که در سال ۲۲۷۱َ، کمپانی عظیم و به ظاهر خیر‌خواه «ایدن کورپوریشن» کنترل جهان را بدست گرفته است. اما گروهی از هکر‌های زبده به نام SyndiK8 به مبارزه با این کمپانی پرداخته و توانسته‌اند از اهداف شوم پشت جدید‌ترین خط تولید ربات کمپانی «ایدن» پرده بردارند. بازیکنان به عنوان یکی از نیرو‌های ویژه SyndiK8 باید به «برج ایدن» نفوذه کرده، تا حد امکان داده خام بدست آورده و زنده از ساختمان مذکور خارج شوند. پیش از این استودیو سوروایوس ۱۲ دقیقه از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده است.

Raw Data

علاوه بر فراهم کردن امکان تجربه رایگان دو بازی Smash + Grab و Raw Data، استیم قیمت بازی‌های Plague Inc: Evolved و Offworld Trading Company را کاهش داده و به ترتیب با پردخت ۷٫۵ دلار و ۱۳٫۶ دلار این بازی‌ها قابل خریداری هستند. همچنین دیپ سیلور برای بسیاری از بازی‌های خود تخفیف‌‌هایی تعیین کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به Metro Redux (با ۷۵ درصد تخفیف، ۷٫۴۹ دلار)، Dead Island: Definitive Collection (با ۴۷ درصد تخفیف، ۲۴ دلار)، Homefront: The Revolution (با ۴۰ درصد تخفیف، ۲۳٫۹۹ دلار) و Saints Row Ultimate Franchise Pack (با ۶۳ درصد تخفیف، ۶۳٫۰۲ دلار) اشاره کرد. برای آگاهی از دیگر بازی‌های دیپ سیلور که کاهش قیمت داشته‌اند و تخفیف‌های هر‌یک از بازی‌های موجود در باندل‌های ذکر شده می‌توانید به صفحه مربوط در استیم مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده