نویسنده: مهدی شهیدی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تریلر گیم پلی بازی Smash + Grab، اثر جدید سازندگان Sleeping Dogs

سازندگان بازی Sleeping Dogs در تریلر جدید بازی Smash + Grab، یکی از حالات چندنفره‌ی آن را توضیح می‌دهند.

ماه پیش بود که United Front Games بازی جدید خود به نام Smash + Grab را که یک بازی اکشن برای پی‌سی است معرفی کرد. بازی‌ای که بی‌شباهت به Triad Wars، اسپین‌آف Sleeping Dogs که ساخت آن ماه دسامبر ۲۰۱۵ متوقف شد، نبود. حال استودیوی سازنده بازی با انتشار ویدئویی از یکی از حالات بازی به نام Takeback توضیح کاملی از استراتژی‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی ارائه کرده است.

همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، Smash + Grab در شهری دیستوپیایی در آینده جریان دارد که در آن گروه‌های خلافکار با یکدیگر مبارزه می‌کنند. گیمرها گروه‌هایی پنج نفره شامل یک فرمانده، یک ستوان و سه سرباز تشکیل می‌دهند و بر سر غنائم می‌جنگند. انتخاب بین مبارزه رو در رو یا استفاده از سلاح گرم در اختیار شماست و تلفیق این دو برای پیروزی استراتژی خوبی است. با پیشروی در بازی سطح کاراکتر شما ارتقا پیدا می‌کند و به مهارت‌ها و لباس‌های جدید دسترسی پیدا می‌کنید.

|

در حال حاضر بازی از طریق Early Access استیم با قیمت ۱۶ دلار قابل تهیه است اما این قیمت تبلیغاتی بوده و در ۱۱ اکتبر به ۲۰ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر بیش از ۶۰۰ نقد برای بازی در استیم ثبت شده و وضعیت آن بر روی بسیار مثبت قرار دارد.

با وجود کامل نبودن نسخه Early Access، این نسخه تجربه کم‌نقصی را به ارمغان می‌آورد اما طبق گفته سازندگان بازی، احتمال مشاهده مشکلات فنی مثل باگ در این نسخه هست. این نسخه از بازی دو نقشه و حالت بازی، ۷ فرمانده، ۱۳ ستوان و ۲۰ فروشگاه برای کسب درآمد را شامل می‌شود. همچنین ۱۲ اسلحه و ۱۸ حالت متفاوت برای تغییر آن‌ها وجود دارد.

Smash + Grab حدود شش ماه دیگر یعنی مارس ۲۰۱۷ از Early Access استیم خارج می‌شود. نسخه کامل بازی نقشه‌ها، کاراکترها، سلاح‌ها و آیتم‌های بیشتری خواهد داشت و United Front Games در آینده اطلاعات دقیق‌تری از محتوای اضافه برای بازی منتشر خواهد کرد.

بازی جدید سازندگان Sleeping Dogs تلفیق جالبی از سبک چندنفره رقابتی آنلاین با شیوه‌های مبارزه متفاوت است و مدیرعامل استودیو نیز اعلام کرد که تجربه بازی در حین مراحل ساخت در استدیو بسیار نفس‌گیر بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده