// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بسته الحاقی جدید داستانی و چند نفره بازی Battleborn عرضه شد

دو بسته الحاقی جدید بازی Battleborn که برای بخش چند نفره و بخش داستانی بازی در نظر گرفته شده، عرضه شده است.

در این روزهای سرد بازی‌های ویدیویی، بازی Battleborn جز آن دسته از بازی‌هایی است که اکثر مخاطبان آن را فراموش کرده‌اند. با این حال استودیو گیرباکس سافتور، سازنده و ناشر بازی Battleborn، این بازی را فراموش نکرده و همچنان در حال پشتیبانی از بازی خود است. در همین راستا علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های پلتفرم خود، به خرید بسته‌های الحاقی جدید این بازی بپردازند.

بسته الحاقی داستانی بازی که Attikus and the Thrall Rebellion نام دارد، روایت‌گر قیام آتیکوس در سیاره تمپست است. کسانی که سیزن‌پس بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کرده‌اند، به‌صورت رایگان قادر به دانلود این بسته الحاقی هستند. در غیر اینصورت می‌توانید با پرداخت ۵ دلار به تجربه این بسته الحاقی بپردازید. همچنین برای بخش چند نفره بازی یک حالت PvP جدید بنام Face-Off در نظر گرفته شده که مخاطبان در دو تیم پنج نفره به‌رقابت با یکدیگر می‌پردازند. حال هرتیم که زودتر از تیم مقابل به امتیاز ۵۰۰ برسد، برنده است. برخلاف بسته‌ الحاقی بخش داستانی که پولی است، این بسته الحاقی به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده شده است.

همچنین در گذشته شایعه شده بود که این بازی قرار است به‌صورت Free to Play در اختیار کاربران قرار بگیرد که استودیو گیرباکس این خبر را رد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده