نویسنده: wood patch
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

اسامی نقشه ها و جزئیات فاز بتای بازی CoD: Infinite Warfare منتشر شد

کمپانی ناشر Call of Duty: Infinite Warfare اسامی نقشه‌ها و جزئیات محتوای در دسترس فاز بتای بازی را منتشر کرد.

کمپانی اکتیویژن، روز گذشته جزئیات فاز بتای بازی مورد انتظار Call of Duty: Infinite Warfare را بر روی بلاگ خود پست کرد. طبق این نوشته رسمی، در فاز بتای بازی بازیکنان می‌توانند در سه نقشه مختلف و در چهار حالت مبارزه‌ای مهیج به رقابت با یکدیگر بپردازند. در قسمت زیر عناوین نقشه‌ها و توضیحات مربوط به هر کدام به صورت مختصر آمده است:

  • FRONTIER (دایره‌وار و غیر خطی، مسیر دو خطی، روند پیشروی سریع): Frontier بخش کوچکی از یک ایستگاه فضایی عظیم به شمار می‌رود که پیرامون مدار سیاره نپتون در حال گردش است. جابه‌جایی در طول نقشه‌، مستلزم عبور از سرازیری‌های ممتد، راهرو اصلی با مسیرهای جانبی که توانایی نقشه‌چینی بازیکن را به‌چالش می‌کشد و در نهایت مسیر عبوری پایین‌دست با فضای تنگ برای آشوب‌طلبان است.
  • FROST (خطی، مسیر سه خطی، روند پیشروی متوسط): Frost یک مجموعه تحقیقاتی است که بر روی لایه یخی اروپا، از قمرهای سیاره مشتری، بنا شده است. تعداد فراوان رویارویی‌های مستقیم و سریع در اطراف بخش‌های ماژولار، یکی از مشخصه‌های این نقشه یخ‌زده است.
  • THROWBACK (منحنی‌شکل، مسیر سه خطی، روند پیشروی متوسط): این نقشه که یادآور پارک‌های کلاسیک دیزنی‌لند است، بر روی یک ایستگاه فضایی عظیم و در حال چرخش قرار دارد. این نقشه توسط یک مسیر مُدور بزرگ احاطه شده است و در مرکزش نیز یک میدان وسیع با خیابان‌های منتهی به آن و دروازه‌های مخالف هم قرار دارند که نوید مبارزاتی سریع در گستره وسیع Throwback را می‌دهند.

cod infinite warfare beta map

بازیکنان قادر خواهند بود که در سه حالت نام‌آشنای Team Deathmatch ،Domination و Kill Confirmed و همچنین یک حالت جدید با نام Defender در نقشه‌های مذکور به انجام مسابقات بپردازند. شما می‌توانید برای مشاهده تمام جزئیات بتای بازی به بلاگ اکتیویژن مراجعه کنید.

فاز بتای نسخه پلی‌استیشن 4 بازی در ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اکتبر به‌وقت غرب آمریکا (ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۲۳ مهرماه) کارش را آغاز می‌کند؛ دارندگان ایکس‌باکس وان نیز برای دسترسی به نسخه آزمایشی باید تا ساعت ۱۰ صبح ۲۱ اکتبر (ساعت ۲۰:۳۰ جمعه ۳۰ مهرماه) منتظر بمانند. بتای Infinite Warfare ساعت ۱۰ صبح ۲۴ اکتبر (ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۳ آبان) به‌پایان می‌رسد و علاقه‌مندان به تجربه نسخه اصلی بازی باید تا ۴ نوامبر (۱۴ آبان)، روز انتشار بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی، صبر کنند. همچنین اگر شما قصد دارید نسخه Legacy Edition بازی را که شامل خود Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare Remastered است تهیه کنید، به حجمی حدود ۱۳۰ گیگابایت بر روی هارد خود نیاز خواهید داشت که باید از هم‌اکنون به فکر آن باشید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده