// پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

CoD: Infinite Warfare و ریمستر Modern Warfare به ۱۳۰ گیگابایت حافظه برای نصب نیاز دارند

تصاویر منتشر شده از نسخه فیزیکی Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition خبر از حجم بالای این بازی و نسخه ریمستر می‌دهد.

برخی اخبار قابل توجه از بازیکنانی که اقدام به پیش خرید نسخه Legacy بازی Call of Duty: Infinite Warfare کرده‌اند، خبر از حجم مورد نیاز بسیار بالای Infinite Warfare و Modern Warfare Remastered برای نصب می‌دهد. خبر فوق با استناد به حجم ذکر شده برروی پشت نسخه فیزیکی لگسی (Legacy Edition) منتشر شده است.

با توجه به جزئیات نوشته برروی پشت کاور نسخه فرانسوی بازی Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition، هر دو بازی Infinite Warfare و Call of Duty: Modern Warfare Remastered نیازمند ۱۳۰ گیگابایت حجم برای نصب هستند. این حجم عظیم از اطلاعات چیزی در حدود یک/چهارم حجم کل پلی‌استیشن 4‌ را در بر می‌گیرد. در روزهای گذشته نیز یکی از کاربران یوتیوب از حجم ۳۹ گیگابایتی نسخه کمپین ریمستر بازی Modern Warfare خبر داده بود. با این حال هنوز مشخص نیست که این نسخه ۳۹ گیگابایتی شامل بخش چندنفره بازی می‌شود یا خیر. درصورتی که از جمله خریداران نسخه لگسی تازه‌ترین ساخته اینفینیتی وارد هستید، قبل از آغاز نصب بازی از در دسترس بودن حجم مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ چهار نوامبر (۱۴ آبان) منتشر می‌شود. Modern Warfare Remastered برروی ایکس‌باکس وان برروی دیسک منتشر می‌شود، در نتیجه برخلاف نسخه پلی‌استیشن 4 کد دیجیتالی نخواهد داشت.

به گزارش سایت خبری یوروگیمر بازیکنانی که نسخه ۴۰ گیگابایتی پلی‌استیشن 4 را برای دسترسی زود هنگام به کمپین Modern Warfare Remastered دریافت می‌کنند، باید در هنگام انتشار رسمی، این بازی را دوباره و به صورت کامل دانلود کنند. اکتیویژن در این رابطه در راهنمای بازی نوشته است:

دوره دسترسی زود هنگام در سوم نوامبر تمام می‌شود. در روز انتشار، شما باید نسخه کامل Modern Warfare Remastered را که بخشی از نسخه‌های Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition ،Legacy Pro Edition ،Digital Legacy Edition یا Digital Deluxe Edition است، دانلود کنید.

در نتیجه بر فرض مثال در صورتی که اکنون ۴۰ گیگابایت را برای دسترسی زودهنگام ریمستر Modern Warfare دانلود کرده باشید. در روز چهارم نوامبر باید از نو ۱۳۰ گیگابایت را دانلود کنید. سیاست اکتیویژن در این رابطه کمی عجیب به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده را از پایین منتشر کنید.

infinite warfare legacy edition back

دیدگاه شما در رابطه با حجم بالای این دو نسخه چیست؟


منبع Eurogamer Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده